PDF declareren via de app

Status: Ter beoordeling
door op ‎14-12-2015 12:43 - laatst bewerkt op ‎09-03-2016 09:30 door Community Manager

Op het mobiel kan je email ontvangen. In de bijlage zit de benodigde rekening, vaak in pdf, welke ik wil doorsturen via de zilveren kruis app.

Helaas wordt alleen een jpg geaccepteerd. Kan deze app uitgebreid worden?

Via 'mijn digid' op het mobiel wil ik niet.

Status: Ter beoordeling
0 likes
Opmerkingen
Moderator
Moderator

Hoi Aagje, er gaat inderdaad tegenwoordig een hoop online. Een pdf bijlage met een nota is tegenwoordig best gebruikelijk. Het is daarom ook onze bedoeling om het uploaden van pdf bestanden mogelijk te maken via de app. Helaas is dat jiet direct geregeld.

Ik heb daarom de status van je idee wel aangepast naar 'Goed Idee' en ik hou je op de hoogte van de status! 

Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: Goed idee

Community Manager
Community Manager
Status gewijzigd in: Ter beoordeling

Debutant

Hoe staat het met dit idee (in mijn ogen een must)? 

Inmiddels is het namelijk bijna een jaar oud, lijkt me niet de bedoeling?

Moderator
Moderator

Hi Dennis, goed nieuws! We hopen in december met een nieuwe update te komen van de app waarin het uploaden van een PDF mogelijk zal zijn! Wanneer ik een exacte datum weet zal ik deze delen!

Debutant

Michelle,

Dat is fijn om te horen! :-)

Debutant

ha Michelle,

Volgens mij zit die functionaliteit nu in de app. Dat is mooi.....alleen crashed de app elke keer als ik iets upload.

Is dit een bekend probleem?

groet

Moderator
Moderator

Hi Michel, wel eens vaker gehoord helaas. Het helpt vaak om de app even helemaal te verwijderen en dan opnieuw te downloaden. Mocht dat niet werken, zou je mij dan willen doorgeven welk besturingsysteem je gebruikt? En op welk moment te app crashed? Thanx alvast!