Overzicht resterende tandartsvergoeding

Status: In ontwikkeling
door ‎21-04-2016 14:54 - bewerkt ‎21-04-2016 14:58

Hi,

Wat ik zelf erg handig zou vinden, is een overzicht waarop je de huidige tandartsvergoeding kunt bekijken.

Vergelijk het met het overzicht van het Eigen Risico.

Als voorbeeld voeg ik een afbeelding toe. Zo zou het er (ongeveer) uit kunnen zien. Verder zou er naast 'Vergoed' bijvoorbeeld ook 'Niet vergoed' kunnen worden vermeld.

Status: In ontwikkeling
0 likes
Opmerkingen
Moderator
Moderator

Hoi Hendrik.

Bedankt voor het delen van je idee! Je voorstel is om in Mijn Zilveren Kruis ook een overzicht van je huidige tandartsvergoeding te kunnen zien. 

Jij bent niet de enige die deze wens heeft. En eigenlijk hebben wij deze wens zelf ook. Daarom staat dit idee al op de wensenlijst van aanpassingen / toevoegingen in Mijn Zilveren Kruis. We gaan starten met andere zorgkosten zoals brillen en contactlenzen. Daarvan gaan we, als alles goed loopt, in de loop van dit jaar al van tonen wanneer men dit heeft gedeclareerd en wanneer men weer recht heeft op een nieuwe vergoeding. Ook als nog niet het volledige vergoedingsbedrag is verbruikt willen we dit gaan tonen.

Het is dus de bedoeling dat op termijn van meer zorgkosten getoond gaat worden wat het verbruik en de resterende vergoedingen nog zijn, ook van tandartskosten. Dit gaat helaas niet van de ene op de andere dag. Dit soort aanpassingen, zeker bij tandartskosten, zijn namelijk wel complex.  

Wanneer we meer informatie hebben over deze veranderingen, dan houden we iedereen hier op de hoogte. 

Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: In ontwikkeling

Starter

Beste Eva,

Dank voor het bericht. Leuk om te lezen dat dit idee bij jullie ook op de wenslijst staat.

Goed om te zien, dat jullie deze wens ook willen gaan doorvoeren bij andere zorgkosten.

Ik kan in ieder geval niet wachten, totdat jullie hiermee gaan starten. 

Ik hou de berichten hierover dan ook zeker in de gaten.

Moderator
Moderator

Tijd voor een korte update: 

Op dit moment hebben we voor brillen en lenzen op de homepage van Mijn Zilveren Kruis een tegel met nog resterende vergoeding en wanneer weer recht is op een nieuwe vergoeding.

Hieronder een voorbeeldje van de tegel:
bril.png

Vanwege de complexiteit van onze systemen was het wel haalbaar om snel iets op te zetten voor brillen en lenzen. Maar voor andere zorgsoorten is dit veel ingewikkelder. Dit is voor nu even vooruit geschoven, maar staat zeker nog wel op de planning! Ook omdat er nu eerst nog wordt gewerkt aan een vernieuwd scherm voor 'Mijn zorgverbruik, Mijn declaraties en Mijn eigen risico'. 

Starter

Beste Eva,

Dank voor de update. Dat ziet er zeer goed uit, moet ik zeggen. Mijn complimenten.

Uiteraard snap ik, dat dit ingewikkeld kan zijn. Maar dit is in ieder geval een mooi begin.

Verder ben ik ook benieuwd naar het vernieuwde scherm voor 'Mijn zorgverbruik, Mijn declaraties en Mijn eigen risico'. Smiley Vrolijk