Online (makkelijk) betalen via Mijn Zilveren Kruis

Status: In ontwikkeling
door op ‎07-10-2015 12:56 - laatst bewerkt op ‎09-03-2016 09:41 door Community Manager

Hoe fijn zou het zijn, facturen bekijken en ook meteen betalen via iDeal of met een druk op de knop via Mijn Zilverenkruis online.

 

Wat een opsomming aan handelingen; mail lezen, inloggen met Digid, 6x klikken in Mijn Zilveren Kruis om je factuur te kunnen bekijken en dan naar je eigen bank om in te loggen en het dan over te maken door alles in te vullen en dan ook nog eens knippen en plakken met relatienummer en factuurnummer omdat er geen betalingskenmerk gegeven wordt.

 

Sorry maar dan kies ik er toch voor om weer post (met acceptgiro) te ontvangen, dan hoef ik alleen de laatste handeling te doen, dan vul ik terwijl ik aan het eten ben op de bank op mijn iPad of telefoon via bankieren App alleen betalingskenmerk in en bedrag en ben ik binnen 30 seconden klaar...easy!

 

Ik hoop dat jullie dingen makkelijker kunnen maken en vooral beter en naar vooral naar deze tijd, jullie zijn niet zomaar een organisatie en als ik bij de kleine Turkse groenteboer op de hoek al draadloos kan betalen door alleen mijn portemonnee tegen de kassa aan te houden en ik op mijn telefoon in bed mijn vakantie al kan boeken moet je je als bedrijf durven afvragen of je goed bezig bent.

 

Klanten zijn slim, kritisch en willen gemak en willen best digitaal mee maar dan moet je wel met een meerwaarde komen ten opzichte van het oude systeem, geloof me dat is het nu absoluut niet heb ik afgelopen week zelf ondervonden.

 

Verras ons!

 

 

 

 

Status: In ontwikkeling
0 likes
Opmerkingen
Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: In onderzoek
 
Moderator
Moderator

Hoi Moredaan,

 

Je hebt inderdaad gelijk. Klanten zijn slim, kritisch, en willen gemak!  Top dat je daarom je idee met ons deelt.

 

Ik heb gevraagd of een van onze specialisten met betrekking tot 'Mijn Zilveren Kruis' naar jouw idee te kijken en uitleg te geven. Ik kom nog terug op je idee.

Moderator
Moderator

@moredaan Ook mijn collega vond jouw idee een goed idee! Het is dan ook de bedoeling dat er uiteindelijk verandering gaat komen in de manier van betalen via Mijn Zilveren Kruis. Dit is helaas niet morgen al geregeld maar ik hou je uiteraard op de hoogte van de voortgang.

 

Ik ben wel benieuwd, heb je zelf een duidelijk beeld van wat het makkelijkste zou zijn? In je idee lees ik al Ideal of met 1 druk op de knop. Heb je een idee hoe dit er het beste uit zou kunnen zien?

Community Manager
Community Manager
Status gewijzigd in: In ontwikkeling
 
Debutant
Nou ik doe maandelijkse betaling van de premie al via betaalmail wat prima werkt. Voor betaling van digitale facturen zou het enige wat je nodig hebt een knop (hyperlink) naar iDEAL of naar betaalapplicatie op je mobiele apparaat. Lijkt me allemaal geen hogere wiskunde en iedere webwinkel en menig bedrijf heeft dit al jaren. Maar er zal wel iemand dat voor jullie moeten doen en zal idd wat kosten om dit systeem te bewerkstelligen. Maar als 1 van de grootste verzekeraars leek mij dit vanzelfsprekend dat dit soort ongemakken of frustraties bij klanten niet voor hoeven te komen en men vooraf bedenkt wat een klant fijn zou vinden. Gemak en veiligheid zijn denk ik twee goede sleutelwoorden waarmee jullie kunnen werken.
Debutant

Het zou heel erg handig zijn als er iDeal linkjes worden geplaatst achter de onbetaalde nota's. 
Want nu moet je alles handmatig doen via de website van je eigen bank en als er iDeal linkjes worden geplaatst scheelt dat ons en jullie tijd.