Ik heb 2x bijna 45 minuten aan de telefoon gewacht en heb mij dood ge-ergerd dat je dan alleen maar piepjes hoort, waarom is er geen muziekje te horen zodat je minder erg in de tijd hebt tijdens het wachten. Ik heb dit ook doorgegeven aan degene die ik aan de telefoon kreeg.

Groeten Lia1963

Opmerkingen
Expert

@Lia1963 Vorig jaar zijn we afgestapt van de wachtrijmuziek omdat we hier veel klachten over kregen... Enerzijds van klanten die met een mobiele telefoon belden en die ruis hoorden of waarbij de muziek stotterde (telefoonnetwerk is niet geschikt voor het afspelen van muziek) en anderzijds van klanten die niet tevreden waren over de muziekkeuze.

Over de piepjes hebben wij tot jouw bericht nog geen klachten gehad, maar we hebben normaliter ook niet zulke extreem lange wachttijden! Ik kan me voorstellen dat als je er zoveel hoort, dat je je hieraan gaat irriteren! We doen er alles aan om de wachttijden weer te verkorten zodat we de telefoon weer binnen 1 minuut gaan opnemen. Hopelijk irriteer jij je daarna ook niet meer de piepjes!

Moderator
Status gewijzigd in: Afgewezen

Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd