0 likes

Het is in 2016 toch echt niet meer normaal dat je ruim 40 minuten half uur moet wachten om een medewerker te spreken?
Op de website staat een wachttijd van 2 minuten.. Ridicuul vind ik het. Een bedrijf weet hoeveel telefoon er komt. Staat ook op de site ruim 10.000 per dag. Dan is toch eenvoudig de capaciteit op het callcenter uit te breiden? Als ik dan een medewerkerr spreek ga ik vervolgens nog ruim 5 minuten in de wacht voor het zoeken van gegevens. Wat een slechte service. Breid het team uit en bij veel instanties kan je voor je een medewerker spreeky je postcode, dan kan diegene die de call aannemt gelijk de juiste gegevens zoeken. Ga eens op bezoek bij andere bedrijven en kijk hoe dit veel efficienter kan.

Opmerkingen
Moderator

Goedemiddag Floor, allereerst welkom op de community. Fijn om te zien dat je de community hebt gevonden om je vraag te stellen.

Het klopt dat het op dit moment drukker is dan gebruikelijk. We doen ontzettend hard ons best om alle klanten zo snel mogelijk te woord te staan. Ondertussen zijn we hard bezig om nieuwe medewerkers op te leiden om ons bij te staan. Helaas betekent dit wel dat het nu op bepaalde telefoonlijnen nog steeds druk is. Excuus dat je hier zoveel last van hebt als klant. 

Ben je ondertussen wel geholpen met je vraag Floor? Of kunnen wij nog iets voor je betekenen?

Debutant

ik erger me ook iedere keer dat ik ergens in de wacht wordt gezet.Mijn voorstel is dat het in de wacht zetten niet lager mag durewn dan 2 min..Duuret het langer dan betaalt de ontvanger de volgene 2 min enz Zo worden de kosten gedeeld en verdiend niet alleen het call center geld aan het in de wacht zetten.

Een andere mogelijkheid is dat men na 2 min het bericht krijgt dat de vebinding wordt verbroken en me binnen 15 minuten wordt teruggebeld.Op deze manier worden de klanten niet de dsupe van het beleid om te besparen op call center medewerkers.

Moderator

Hoi Zefke, wat top dat je je ervaring hier deelt. Ik lees dat je je best ergert aan in de wacht gezet worden. Ik kan mij voorstellen dat wachten niet altijd leuk is. Soms is het wel noodzakelijk wanneer er iets moet worden uitgezocht voor jou of wanneer er doorverbonden moet worden naar een andere afdeling. 

We doen altijd ons best de klant zo snel mogelijk weer te woord te staan of om anders naar andere oplossingen zoals terug bellen te kijken. Soms is dat ook wel lastig gezien soms net een minuutje langer wachter ervoor zorgt dat je direct je antwoord krijgt. 

Ik vind het super dat je concrete ideeen aandraagt zoals het terugbellen na 15 minuten of het delen van de kosten. Ik ben benieuwd hoe andere communityleden hierover denken. Ik zet het idee dan ook op de status: 'meer reacties nodig'

Moderator
Status gewijzigd in: Meer reacties nodig