0 likes

Regelmatig heb ik betalingsachterstand bij het Zilverenkruis. Niet omdat ik niet wíl of kán betalen, maar eenvoudig weg omdat de gegevens die ik nodig heb om te kúnnen betalen gewoon niet in Mijn Zilverenkruis staan.

Pas bij de eerste aanmaning staat ook het betalingskenmerk bij de rekening in Mijn Zilverenkruis.

Graag deze gegevens direct erbij zetten dat maakt het voor mij én voor het Zilverenkruis een stuk efficienter!

En nóg beter: maak het mogelijk om direct door te klikken van Min Ziverenkruis naar Ideal.

Alvast bedankt!

Opmerkingen
Moderator

@palbeda Sorry voor de late reactie op jouw idee! Ik vermoed dat jouw idee zo onder onze radar is doorgeglipt. 

Ik heb even met je meegekeken in Mijn Zilveren Kruis om ook even te zien hoe dit er nu precies uitziet. Als ik jouw idee goed begrijp zou je, wanneer je iets aan ons moet betalen, graag alle betaalgegevens via Mijn Zilveren Kruis willen zien. En in de ideale situatie zou je bijvoorbeeld via Ideal direct willen betalen?

Ik ga even voor je na of dit iets is wat nu al op de planning staat. Zo niet ga ik graag voor je na wat de mogelijkheden zijn.

Mag ik je wel vragen hoe je op dit moment je premie betaalt? Gebruik je bijvoorbeeld betaalmail? Dan krijg je namelijk een mail met daarin een directe link om je premie te betalen. Wellicht dat dit ook nog een goede optie is?

Ik kom in ieder geval nog terug met de informatie vanuit mijn collega!

Moderator

Hoi palbeda, zoals ik al zei kom ik nog even terug op jouw idee. Ik heb met een van de 'bouwers' van Mijn Zilveren Kruis gesproken. Hij kon mij vertellen dat, nadat de zorgverbruik onderdelen in Mijn Zilveren Kruis zijn aangepakt, ook het financieel systeem aan de beurt komt. Dingen die jij aangeeft zoals het betaalkenmerk tonen staan dan inderdaad op de planning. Betalen met Ideal is nog niet naar gekeken maar jouw suggestie heb ik wel doorgegevenSmiley Vrolijk

Kortom: goede idee! Staan op de planning, zijn helaas niet op hele korte termijn gerealiseerd. Ik zet het idee daarom voor nu op status: Niet op dit moment. Zodra hier verandering in komt zal ik dit hier laten weten!

Moderator
Status gewijzigd in: Niet op dit moment

Debutant

Waarom is het nog niet mogelijk via mijn zilverenkruis al je rekeningen/nota/maandpemie te betalen?

Moderator

@Dame55 Ik heb je berichtje vanuit het forum naar dit idee verplaatst aangezien het overeenkomt met wat @palbeda ook al als suggestie heeft gegeven. Ik hou jullie hier op de hoogte als er nieuws is.

Community Manager
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd