Moderator

Hallo Collega's,

 

Wij hebben via webcare een klant gesproken die naar ons is overgestapt en geen duidelijk bericht heeft gehad van de eerste afschrijving. Hieronder zie je het bericht: 

 

 

Kerremans.png

Kunnen jullie ervoor zorgen dat dit in de toekomst vooraf duidelijk is bij de klant?

Wat is hier nu precies aan de hand?

De premie betaling is bij ons altijd vooraf. Zo betaal je bijvoorbeeld in februari voor de maand maart. Nu sluit iemand een nieuwe verzekering bij ons af. Deze gaat in januari (2017) in. Omdat het om een nieuwe verzekerde gaat, is het niet mogelijk om de permie van januari al in december te betalen. Wij schreven de premie daarom op de eerste mogelijkheid af, in januari. Later in januari zal dan ook de volgende betaling volgen, voor de maand februari. Zoals jullie in de reactie lezen, is het niet duidelijk geweest wanneer die eerste betaling zou plaatsvinden. 


We begrijpen de verwarring in deze situatie. Hier kunnen en willen we graag van leren, zodat het volgend jaar anders kan lopen.


Dat is de reden ik dit signaal heb verplaatst naar Denk Mee. Zo kan iedereen dit proces blijven volgen.

Opmerkingen
Expert

Bedankt voor de feedback. Wij hadden beter moet informeren over de afwijkende afschrijfdatum. Wij hebben direct geregeld dat onze nieuwe klanten nu als nog een e-mail met uitleg ontvangen. Wij zullen dit in de toekomst natuurlijk beter aanpakken en vooraf informeren.

Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: Uitgevoerd