Denk mee, Zilveren Kruis. Voer een e-mail-adres is waar vragen gesteld kunnen worden. Deze communitie is er zeer klantonvriendelijk. Je moet van alles en nog wat uithalen om je aan te melden, alleen al om een digitale vraag te stellen. Ik wil helemaal geen account om een vraag aan mijn verzekeraar te kunnen stellen. Ik wil een mail-adres. Bovendien wil ik een vraag stellen over een persoonlijke stituatie. Deze wil ik niet delen met de rest van Nederland. Graag een email-adres aan klanten geven, waar ze (persoonlijke) vragen kunnen stellen. Ieder bedrijf heeft toch een mail-adres waarmee mensen contact kunnen opnemen.

Opmerkingen
Verwijderde account
N/A

Nu krijg ik van mensen die hierop reageren een mail. Zit iedereen daar op te wachten? Ik wil alleen een mail ontvangen van een medewerker van Zilveren Kruis, zodra ik een inhoudelijk antwoord op een persoonlijke vraag krijg.

Webcare

Margreet, ik heb op je andere reactie antwoord gegeven. 

Hier wat algemene informatie, interessant voor de andere leden:

"Mailen kan wel, we bieden dit  op onze site opas aan na 22.00 aan. We zien dat e-mail zorgt voor heen- en weer verkeer waardoor de klant meer tijd kwijt is met het antwoord op de vraag. We zien dat andere kanalen zorgen voor een hogere klanttevredenheid."

Link naar het contactformulier: zk.nl/email

Moderator
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd