Babypakket voor vaders

Status: Wordt niet uitgevoerd
door ‎14-06-2016 08:42
Beste Zilveren Kruis,

Mijn vriendin en ik verwachten 5 november onze zoon. Wij zijn al weken bezig met allerlei voorbereidingen zoals kraamzorg en echo's.

Er zijn veel bedrijven die je een gratis babypakket bieden om je te verleiden klant bij hun te worden. Ook hier hebben we al de grootste lol aan en merken we dat je toch meer sympathie krijgt voor bedrijven met een leuk pakket!

Nu viel mij op dat wij beide de kraamzorg goed gedekt hebben vanuit ieders eigen verzekeraar.

Wat uiteraard heel fijn is maar als toekomstige papa zag ik ook een gemiste kans!!!

Zon kraampakket gaat eigenlijk standaard vanuit de verzekeringsmaatschappij van de moeder.

Hoe leuk zou het zijn als de verzekeraar van de vader een babypakket zou aanbieden!!
Gevuld met gezondheidsproducten zoals een eerste tandenborsteltje, fruithapjes, een zilveren kruis knuffel en een zilverenkruiswoordpuzzel voor papa, ga zo maar door...

Ik kan wel raden dan bij wie mijn kinderen zich gaan verzekeren later Smiley Knipoog
0 likes
Opmerkingen
Moderator
Moderator

Hoi toekomstige papa Bas, bedankt voor het delen van je idee! Allereerst van harte gefeliciteerd met de komst van jullie zoon!!

Het klopt dat ook bij ons het kraampakket voor de toekomstige moeder is samengesteld. Maar snap je idee voor het papa pakket! Ik ben benieuwd hoeveel stemmen jouw idee krijgt! Omdat we ook vanuit andere hoeken het idee zagen (via twitter bijvoorbeeld) leg ik wel alvast je idee neer bij de experts die de inhoud van de aanvullende verzekering samenstellen.

Ik hou je hier op de hoogte Bas! En mocht jij of andere nog aanvullende ideeën hebben.. Laat het hier weten! 

Moderator
Moderator

Hoi Bas, ik hou je graag op de hoogte van de informatie die ik van mijn collega heb gekregen:

Een kraampakket van Zilveren Kruis is bedoeld ter ondersteuning van de bevalling en kraamperiode. En bestaat voornamelijk uit (medische) artikelen zoals bijvoorbeeld kraamverbanden, matrasbeschermer en wondkompressen.  Een klein deel van het pakket is meer luxe zoals het slabbetje, een boek over veilig groter groeien en de bekende opbergbox. Wanneer we een pakket voor aanstaande vaders zouden samenstellen zou dit niet bestaan uit medische artikelen en is daarom niet echt passend binnen onze aanvullende zorgverzekering. Wel hopen we dat ook de papa’s/partners kunnen genieten van het slabbetje voor de kleine, het mooie boek en de opbergbox!

Wel super dat je je idee hebt aangedragen! Waarderen we enorm. Ben benieuwd wat je van de uitleg vindt!

Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: Wordt niet uitgevoerd