Accept email

Status: Uitgevoerd
door ‎30-04-2015 06:53
Ik zou graag een acceptmail ontvangen in plaats van een acceptgiro thuis.
Dat had ik bij mijn vorige verzekering ook en werkte perfect. Geen papieren rompslomp meer.
Status: Uitgevoerd
Opmerkingen
Webcare
Webcare

Hallo Erika, bedankt voor het goede idee! Ik heb goed nieuws voor je, want wij zijn er al mee bezig. Deze maand ontvangen de eerste verzekerden die nu nog per papieren acceptgiro betalen een betaalmail. Als dit goed verloopt, gaan wij ook anderen de betaalmail sturen. Zo wordt die groep steeds groter.
Ik kan helaas niet aangeven wanneer jij overgaat op de betaalmail. Voorwaarde is dat je per acceptgiro betaalt, en jij onze informatie digitaal ontvangt. Dat laatste kan je nakijken op zk.nl/digitalepost. Er staat dan een vinkje bij 'Informatie van Zilveren Kruis digitaal'. Binnenkort komt er meer informatie op onze website. Ik laat het weten zodra er meer bekend is!

Webcare
Webcare
Status gewijzigd in: Aan het uitvoeren

Moderator
Moderator

Hallo Erika,

Je kunt de premie nu betalen via betaalmail in plaats van een reguliere acceptgiro te ontvangen! Je kunt dit online aanpassen in MijnZilverenkruis. Hier lees je meer over betaalmail

Het is op dit moment nog niet mogelijk zorgkosten of eigen risico te betalen via betaalmail. Je krijgt voor deze kosten dus nog wel een acceptgiro. De betaalmail is dus voorlopig alleen beschikbaar voor premiebetaling. 

De status van jouw idee wijzig ik in: 'uitgevoerd'. 

Moderator
Moderator
Status gewijzigd in: Uitgevoerd