collectiviteit

Nieuwkomer

Hallo

Mijn kinderen zijn inmiddels 23/26/29.

Doordat ik een nieuwe werkgever heb gekregen dit jaar moet ik ook kiezen voor een andere(of dezelfde) zorgverzekeraar.

Kunnen mijn kinderen nog meedoen met de collectiviteits verzekering?

Ook ga ik per 01-02-2017 samenwonen,kan mijn partner ook meedoen met de collectiviteits verzekering?

Jaap

collectiviteit

3 ANTWOORDEN

Re: collectiviteit

Webcare

Goedemiddag Jaap,

Welkom op onze community, leuk dat je hier je vraag stelt.. 

• Kinderen mogen tot 30 jaar (thuis of uitwonend)op de verzekering blijven. Als ze financieel onafhankelijk zijn kunnen zij hun eigen verzekering nemen
  • Partners die samenwonen op hetzelfde adres morgen uiteraard ook meeliften op de verzekering.

Mocht je willen ik in een privébericht meekijken naar je verzekering. Je kan me een privébericht sturen door op mijn icoon te klikken. Graag ontvang ik dan je relatienummer, geb. datum en postcode en lopen we de verzekering na!

Gr. Jochem

Fanatiekeling
Lees hier meer
Kinderen mogen tot 30 jaar (thuis of uitwonend)op de verzekering blijven. Als ze financieel onafhankelijk zijn kunnen zij hun eigen verzekering nemen

Ik begrijp dit niet. Kunnen of moeten? En de relatie met collectiviteitskorting?

Groet, Feina.

Medewerker

In dat geval zullen ze een eigen verzekering moeten nemen. Zolang de kinderen nog financieel afhankelijk zijn mogen ze meeliften met de collectiviteit, wanneer ze onafhankelijk zijn niet meer.