Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

collectiviteit zzp

Bewerkt 
Voorbijganger

Het is mij niet helemaal duidelijk aan welke voorwaarden je moet voldoen om van deze collecitviteit gebruik te kunnen maken.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

collectiviteit zzp

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: collectiviteit zzp

Webcare

Hey @Laura2512

Om deel te kunnen nemen aan dit collectief is het de bedoeling dat je ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel. Dit KvK nummer kun je meegeven bij de aanmelding van het collectief. Via onze collectiviteitzoeker kun je ook de voordelen vinden die bij dit collectief horen.

Het wijzigen van de collectiviteit kun je in orde maken door in te loggen op www.zk.nl/mijnzilverenkruis

Groetjes,

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Starter

Beste mensen,

ik heb ook een vraag over collectiviteit.

Afgelopen jaar hadden mijn man en ik een collectiviteitskorting via de Stichting Zorg voor Koopkracht. Die is dit jaar niet meer mogelijk. Nu kunnen we via dezelfde link een collectiviteit aanvragen bij UPIVA BV, omdat mijn man ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel.

Ons wordt verzekerd dat er niets verandert aan de vergoedingen van Zilveren Kruis, maar ik vertrouw het niet helemaal omdat er bij het oversluiten naar UPIVA BV staat:

Zolang u via UPIVA B.V. verzekerd bent bij Zilveren Kruis, kunt u gebruik maken van onze diensten. U kunt bij ons terecht met vragen over declaraties, nota's, vergoedingen, etc. Wij garanderen dat u telefonisch direct een medewerker aan de lijn krijgt.

Waarom een tussenpersoon? Heb ik dan niet meer rechtstreeks te maken met Zileveren Kruis?

Die rechtstreekse schakeling is voor ons van belang omdat we al jaren bij dezelfde verzekeraar zijn,  die kent onze historie van vergoedingen. Raar genoeg denk ik nog steeds  dat dat goodwill creeert....

Omdat we vaak  voor ons werk kortere periodes in Duitsland verblijven, hebben we daar enkele terugkerende artsbezoeken waar we door onze huisarts naar toe zijn verwezen. Daarom hebben we een Restitutiepolis, Basis Exclusief met aanvullend 3 sterren en aanv. tand 2 sterren.

Wij willen er zeker van zijn dat er niets verandert, b.v. doordat zo'n tussenpersoon de historie niet kan inzien etc. 

Graag wil ik hierover advies.

Webcare

Hoi @knoopsj,

Welkom en bedankt voor je berichtje op de community. 

Het collectief van stichting zorg voor koopkracht is inderdaad vervallen. Dit betreft een gelegenheidscollectief en was voorheen voor veel mensen toegankelijk, zonder dat men ergens bij aangesloten was. Het is fijn te lezen dat je gebruik kunt maken van een ander collectief. Ik begrijp uit je verhaal dat je hiervoor de collectiviteitszoeker hebt gebruikt? Heb je voor mij het collectiviteitsnummer?  

Ik heb de afspraken vanuit het Upiva BV collectief gecontroleerd (er zijn verschillende contracten die lopen). Bij allen geldt dat er pakketinhoudelijk  niets verandert ten opzichte van de reguliere pakketten die wij aanbieden. Kortom je kunt dus gebruik maken van de korting, zonder dat je een afwijkend pakket krijgt.

Ik zie in geen enkel contract staan dat zij functioneren als tussenpersoon. Dit wil ik nog even nagaan, vandaar mijn vraag om het collectiviteitsnummer. 

Hartelijke groet, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.