Wijzigen van zorgverzekering vanwege een nieuwe werkgever.

Bewerkt 
Starter

Ls,

Van 1-mei-2016 verander in van werkgever. Op dit moment stap ik ook over naar de nieuwe zorgverzeker ONVZ. bij de aanvraag van deze verzekering heb ik echter de datum van 1-04-2016 aangegeven ipv 1-05-2016. Ik heb dit op 31-maart en op 1-april tevergeeft proberen te anuleren / wijzigen zonder resultaat

In het process van aanvragen wordt ook de oude zorgverzekering opgezegd.

ONVZ geeft nu aan dat zij de aanvraag van de verzekering bij hun kunnen verplaatsen naar 01-05-2016 als mijn huidige zorgverzekeraar schriftelijk bevestigt dat zij mij tot 30-april-2016 willen verzekeren.

Vandaag heb ik dit telefonisch proberen te regelen bij de helpdesk van Zilveren Kruis, deze verwijzen mij echter naar dit forum.

Graag hoor ik op korte termijn of het mogelijk is om mij en mijn gezin onder de oude Collectiviteits korting te verzekeren bij Zilveren Kruis voor de maand April-2016.

Groet,

Sander Quik

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wijzigen van zorgverzekering vanwege een nieuwe werkgever.

3 ANTWOORDEN

Re: maand verlening van opgezegd contract

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hoi Sander,

Goed dat je ons hebt gevonden zodat wij je verder kunnen helpen. Om een zinnig antwoord te kunnen geven heb ik meer gegevens nodig van jou zodat ik je situatie kan onderzoeken. Stuur even je relatienummer en geboortedatum in een privébericht op dit forum of in een privebericht op onze Facebook/Twitter. Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik meteen aan de slag gaan om te kijken of wij de uitschrijfdatum kunnen oprekken tot eind april. Uiteindelijk is dat de oplossing die jij zelf ook voor ogen hebt.

Als laatste een tip om dit echt via een privébericht te sturen naar ons. Wij hebben je telefoonnummer verwijderd omdat iedereen mee kan lezen op een publiek forum!

Kun je hier iets mee?

Anton

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Starter

dank, maar ik zie niet op welke manier ik een prive bericht kan sturen!

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hoi Sander, geen probleem hoor. Ik leg je graag uit hoe je een bericht stuurt naar ons via het forum of via Facebook.

Je kunt op mijn naam klikken hier op het forum. Op de nieuwe pagina zie je dan in de rechterkolom de mogelijkheid om een privébericht te sturen aan mij. Ben je bekend met Facebook en vind je dat gemakkelijker? Kijk dan op onze Facebookpagina om een privébericht te sturen: klik hier

Anton

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.