Vervallen collectiviteit

Starter
Mijn collectiviteit Zorg voor Koopkracht komt te vervallen. Dit was een collectiviteit waarbij ik mij kon aansluiten. Is er een andere collectiviteit beschikbaar voor alleenstaande werkende ouders waarbij je nergens lid van hoeft te zijn?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vervallen collectiviteit

6 ANTWOORDEN

Re: Vervallen collectiviteit

Geregelde bezoeker

ben zelf aangesloten bij de K,B,O,  n ouderenbond , maar dat is vanaf 50 jaar

http://www.kbozuidholland.nl/home/

Misschien zijn er ook nog andere mogelijkheden voor u,

kijk deze klink heb ik gehad ,hopelijk staat er iets tussen voor u.

met groet van Merlijn

https://secure.zilverenkruis.nl/Formulieren/Collectiviteitzoeker/

Bewerkt 
Webcare

Hoi @JS70 Heb je gekeken in de collectiviteitzoeker of er een korting is waar je gebruik van kan maken? Doen je kinderen aan sport? Als zij lid zijn van een sportvereniging kun je ook gebruik maken van collectieve korting van de sportbonden.

@MerlijnDijkman, ik heb mijn antwoord aangepast.

Ben je lid kun je inderdaad gebruik maken van de collecitieve korting die is afgesproken met Unie KBO. Je moet hiervoor wel minimaal 50 jaar zijn.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Geregelde bezoeker

Pauline 

ik wil best lid worden , maar hoe doe ik dat?

groet van Merlijn

Bewerkt 
Webcare

Je kunt je het makkelijkst aanmelden via de website van de Unie KBO .

Je profiteert van de extra collectieve vergoedingen als je aanvullend verzekerd wordt. Er is in dit contract tussen ons en Unie KBO een aantrekkelijke premieafspraak Merlijn. Vanaf 50 jaar kun je als je lid bent van Unie KBO gebruik maken van deze collectiviteit.

Laat je me weten hoe snel het geregeld is voor je?

groetjes Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Geregelde bezoeker

ben reeds jaren lid van de kbo, maar ik bedoelde eigenlijk dit........................

ls je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de communit

hoe word ik lid van de comunetie , de link doet niets

Webcare

Merlijn, stuur me even een privéberichtje als je wilt, gaat het jou om aanmelden voor collectieve korting? 

Pauline