Studenten zorgverzekering

Nieuwkomer

Hi goedemorgen,

Ik heb een vraag over de studentenzorgverzekering die jullie aanbieden. Is het leeftijd gebonden? Ik ben zelf student aan de hogeschool Inholland, daarnaast ga ik ook een half jaar studeren in Berlijn. Ik wilde graag duidelijk op papier hebben waarvoor ik als student ben verzekerd.

Groet,

Kimberly

Studenten zorgverzekering

2 ANTWOORDEN

Re: Studenten zorgverzekering

Community Manager

@KimberlyHermens Hoi Kimberly, het antwoord is ja en nee Smiley Vrolijk De collectiviteit is voor iedereen die studeert aan een universiteit of HBO, daarvoor geldt geen leeftijdsgrens. De premie voor de aanvullende verzekeringen is echter wel leeftijdsgebonden (van 18 t/m 29, van 30 t/m 44 en 44 en ouder). Per leeftijdscategorie loopt de premie iets op. 

Welke vergoedingen er allemaal in de aanvullende verzekeringen zitten vindt je op deze pagina. Als je naar het buitenland gaat is het belangrijk om je aanvullend te verzekeren voor ziektekosten die je eventueel maakt in het buitenland. Al onze aanvullende verzekeringen dekken dit maar je zou eventueel ook kunnen kiezen voor een reisverzekering met een medische module. 

Geeft dit zo antwoord op je vragen? Als je meer wil weten hoor ik het graag. Smiley Vrolijk

Re: Studenten zorgverzekering

Fanatiekeling

De polisvoorwaarden zijn na te lezen en te downloaden via deze link: http://www.zilverenkruis.nl/VergoedingenDownloads/Voorwaarden-2017-Basis-Budget-Zeker-Exclusief-9048...