Stoppen van collectiviteitskorting

Bekend gezicht

omdat de brief met de nw premie een flink hogere premie aan gaf, en omdat deze NIET gespecificeerd was ben ik maar eens gaan bellen met zk en ramp natuurlijk, want als je zo SLECHT communiseerd al zk dan ontstaan lange wachtijden aan de tel ik had het geluk dat ik toevallig een zeer actief heer aan de tel. kr eeg die mij vele keren in de wacht zette om alles uit te zoeken ,wat bleek ZONDER dat ik het wist en geheel buiten mij om had zk besloten om deze korting te stoppen waarom ???????? hij wist het ook niet en waarom ben ik hier niet over ingelicht??? en waarom kan ik ook niet via facebook vragen stellen en waarom werkt de chat niet op zaterdag Kortom zk probeert mij te belazeren en zorgt er ook nog eens voor dat ik totaal niet kan communiseren met zk en dat alles bij de duurste zorg verzekeraar van ned. Ik vind deze manier van zk bijna op oplichting lijken, want als ik niet ZELF had gebeld had ik gewoon elke mnd te veel betaald ik heb ook via mail e.e.a gevraagd maar ook daar wordt ook NIET gereageerd . Het wordt voor mij nu echt tijd om mij het komende jaar een heel goed te gaan verdiepen in een andere zorgverzekeraar, waarmee je gewoon open en eerlijk !!!!!! mee kan communiseren i.p.v dat je wordt opgelicht . WAT EEN SCHANDALIGE MANIER VAN ZAKKEN VULLEN

Stoppen van collectiviteitskorting

3 ANTWOORDEN

De klantenservice

Bekend gezicht

waarom staat er nog steeds een betonnen muur van 10 mtr hoog tussen de klantenservice en de klachten afhandeling. ?????? Waarom mag de klantenservice niet doorverbinden met de klachten afhandeling .??????? Waarom worden er dan terugbel afspraken gemaakt die NIET worden nagekomen ???????? m.a.w. Waarom is de klachtbehandeling niet direct gewoon berijkbaar ??????????????????? desnoods na tussenkomst van de klantenservice Door deze constructie duurt de oplossing van klachten on nodig extra lang , Want de klantenservice is eigenlijk niet meer dan een telefoniste die niet eens mag doorverbinden ??????? Doordat er GEEN communicatie mogelijk is tussen klant en klachten afhandeling zullen de tel wacht tijden altijd zeer lang blijven. En waarom is er geen onderlinge communicatie tussen klachtbehandeling en deb. beheer ???????

Re: collectiviteits korting

Moderator

Hoi Gijsbertus, zo te lezen heb je de nodige vragen over het veranderen van een collectiviteitskorting. Ontevredenheid over het informeren hierover vanuit onze kant. Maar ook de contacten die je hierover hebt gehad met mijn collega's. Ik lees dat je hierover vanmiddag nog een topic hebt geplaatst. Die laatste reactie heb ik hier ook in dit topic gezet. 

Ik zal op een aantal punten reageren:

- Je vraag niet kunnen stellen op Facebook: 

Een tijd geleden hebben we je geblokkeerd op Facebook, dit na meerdere waarschuwingen van onze kant. We heffen de blokkering op, maar blijf je aan de huisregels houden anders wordt je alsnog geblokkeerd. De huisregels kan je vinden op onze Facebookpagina. 

Op de community hebben we ook huisregels. Ik hoop dat we daarom op de community gewoon op een normale manier in contact kunnen blijven, Gijsbertus. Zoals  je reactie van vanmiddag in dit topic

- Je vragen en klachten over je collectiviteit en de communicatie hierover (vooraf en achteraf). 

Ik heb contact gehad met mijn collega die bezig is met de afhandeling van je klacht. Ik begrijp dat jullie vanmiddag ook telefonisch contact hebben gehad hierover. Ze heeft je daarna nog telefonisch proberen te bellen, maar helaas zonder succes. Ze geeft aan dat ze op een andere manier contact zal zoeken. Ik ga er vanuit dat jullie er zo samen uitkomen. Want je bent in contact met de juiste persoon en de juiste afdeling om even goed naar je situatie en klachten te kijken. Daar ga ik daarom hier op de community niet verder over in. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Stoppen van collectiviteitskorting

Fanatiekeling

Beste Gijsbertus,

ik begrijp heel goed je boosheid. Een zelfde geval maakte ik twee jaar geleden bij een andere zorgverzekeraar mee. Geen specificatie van de nieuwe polis, waardoor het wegvallen van een collectief niet opviel. 

Met andere woorden: helaas zijn zorgverzekeraars niet zulke nette zakenmensen als we verwachten. Mijn indruk is dat ze, soms op niet eerlijke wijze, geld proberen te verdienen. Dit gaat ten koste van kwetsbare en zieke mensen.

Groet, Feina.