Sporten via mijn werkgever

Starter

Hallo,

Kan de zorgverzekeraar advies bieden aan de werkgever over sport faciliteiten voor medewerkers en zijn er ook partnerships met bijvoorbeeld sportscholen?

Met vriendelijke groet,

• Beleid
  • Collectiviteit

Sporten via mijn werkgever

3 ANTWOORDEN

Re: Sporten via mijn werkgever

Moderator

Hoi Wendy,

Wat leuk dat je deze vraag hier stelt.

Advies bieden kan zeker. Daarom ben ik ook wel even benieuwd naar je situatie! Stel je de vraag bijvoorbeeld namens een organisatie?

Ik vraag ook meteen aan één van mijn collega's die hier mee bezig is om eens naar je vragen te kijken. 

Mocht je dus nog specifieke informatie zoeken, laat het hier ook even weten! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Starter

Hallo Eva,

Bedankt voor je reactie. Ik vraag het inderdaad in een specifiek geval, maar wil nu niet de naam van de organisatie noemen. Mijn vraag is in zijn algemeenheid of jullie werkgevers ondersteuning bieden in de type sportfaciliteiten die ze kunnen aanbieden aan hun werknemers en welke afdeling bij Zilverkruis hiermee belast is.

Ik hoop dat ik zo iets duidelijker ben.

Met vriendelijke groet,

Wendy

Moderator

Hoi Wendy, 

Geen probleem! De situatie en je vraag is duidelijk. Heb inmiddels ook wat een reactie van mijn collega: 

"Wij kunnen werkgevers inderdaad helpen met adviezen op het gebied van sporten en gezondheid. Wij bieden zelf ook sportieve
oplossingen aan voor medewerkers, hierbij kan je denken aan Bootcamptraining. Daarnaast bieden wij collectieve korting op bijvoorbeeld een sportschoolabonnement bij Fitland."

Kunnen jullie hier weer mee verder?

Kan ik nog iets voor je doen Wendy? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.