Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Overstappen naar Zilveren Kruis

Nieuwkomer

Wij moeten per 1 jan. weg bij onze huidige verzekeraar en naar ZK (collectief) en heb zojuist een vergoedingenoverzicht gekregen waar ik in eerste instantie flink van schrik!

Uitbetalingen alleen bij gecontracteerde ....... (vul zelf maar in: fysio, onderzoek enz.)

Betekend dit dat ik straks niks meer te kiezen heb en bijv. mijn diabeteshulpmiddelenleverancier én mijn ziekenhuis niet meer zelf mag kiezen?? Hopelijk kunnen jullie me meer vertellen, want ik wil echt niet weg bij wie ik nu in behandeling ben

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Overstappen naar Zilveren Kruis

1 ANTWOORD

Re: Overstappen naar Zilveren Kruis

Webcare

Hoi TT,

Dat hangt af van het type basisverzekering dat je kiest. Met Basis Zeker proberen wij ieder jaar alle ziekenhuizen te contracteren. Afgelopen jaren is dat altijd gelukt en voor aankomend jaar streven wij hier ook naar. Bij een niet-gecontracteerde partij zul je een lagere vergoeding krijgen. Met Basis Exclusief krijg je 100% van het marktconforme tarief vergoed bij zorgverleners die niet gecontracteerd zijn. Daarmee heb je dus vrije keuze.

Wacht nog even met je beslissing tot de contractonderhandelingen zijn afgelopen. Dan kun je een goede weloverwogen keuze maken.

Groeten, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.