Krijg ik korting als ik lid ben van een ledenvereniging?

Starter

Ik ben lid van Icare. Hoe krijg ik een verlaging van mijn premie?

Krijg ik korting als ik lid ben van een ledenvereniging?

2 ANTWOORDEN

Re: Krijg ik korting als ik lid ben van een ledenvereniging?

Fanatiekeling

Je moet eerst inloggen met digid en daar de collectiviteit aanpassen. 

Heb je dat al geprobeerd? Je kunt Icare invullen en daarna naar beneden scrollen tot aan " icare ledenvereniging". Misschien kun je ook rechtstreeks het collectiviteitsnummer invullen. 

Groet, Feina.

Re: Krijg ik korting als ik lid ben van een ledenvereniging?

Moderator

Beste @FransTeunissen,

Welkom op de community en goed dat je hier je vraag stelt.

Ben je al klant bij Zilveren Kruis? Zo ja, dan kun je inloggen op mijn Zilveren Kruis en daar de collectiviteit voor Icare opzoeken en toevoegen. Je kunt dan direct je premie, vrijwillig eigen risico en aanvullende verzekeringen wijzigingen en alle stappen doorlopen tot de verzekering gewenst is om deze echt af te sluiten.

Ben je nog niet verzekerd bij ons? Dan kun je via onze website de premie berekenen en daar de collectiviteit voor Icare (nummer 207600613) opzoeken en toevoegen. Hierbij vul je ook alle gewenste verzekeringen en vrijwillig eigen risico in. Alles naar wens? Dan kun je doorklikken om de verzekering echt af te sluiten.

Heb je weleens vaker gebruik gemaakt van een collectiviteit of is dit helemaal nieuw voor je?

Ik zag dat je 2 dezelfde topics had geopend. Ging er iets mis met het plaatsen? Ik heb je andere topic nu in ieder geval verwijderd.  

Als je nog vragen hebt dan kun je ze gerust stellen.