Korting via Collectiviteit en geen recht meer op collectiviteit

Nieuwkomer

Wat gebeurt er als je via je vorige werk een collectiviteit hebt en je nu niet meer werkzaam bent bij die werkgever?

Moet ik dan de collectiviteit stopzetten of is hier nog iets waar jullie mij in kunnen tegemoet komen?

Korting via Collectiviteit en geen recht meer op collectiviteit

3 ANTWOORDEN 3

Re: Korting via Collectiviteit

Webcare

Goedemorgen, je recht op de collectieve verzekering via je werkgever stopt als jij hier niet meer werkt. Natuurlijk kijk ik met je mee naar andere mogelijkheden voor je. Je moet zelf de collectiviteit stopzetten. Dit kan in Mijn Zilveren Kruis.

Wil je mij een privébericht sturen met je relatienummer, postcode en geboortedatum?

Je kunt ook in onze collectiviteitszoeker nakijken of er een collectieve korting voor jou mogelijk is via een andere werkgever, sportclub of ledenorganisatie. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Korting via Collectiviteit en geen recht meer op collectiviteit

Uitblinker

hoi @AS2607,

zoals pauline al zegt, het is je eigen verantwoordelijkheid om hem stop te zetten.
je kunt een andere zoeken, bv "samen sterker staan" onder nummer 207077358.
5% op de basis, 10% op aanvullende en 10% op tandartsverzekeringen.

groet mike

Re: Korting via Collectiviteit en geen recht meer op collectiviteit

Webcare

Dank voor je hulp Mike

groetjes,

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.