Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Hoe lang kan ik gebruik maken van het studentencollectief?

Bewerkt 
Starter

Goedendag,

Afgelopen jaar heb ik gestudeerd, echter ben ik per 1 dec gestopt met mijn studie. Per 1 sep. ga ik weer beginnen mijn studie. Heb ik ook het recht om de korting te ontvangen die ik kan ontvangen via het studentencollectief? Hiermee bespaar ik namelijk (12 x (+/-) 10 = 120 e + 75 overstapkorting = 195 e).

Bij voorbaad dank,
Groetjes Anneloes de Leeuw

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Hoe lang kan ik gebruik maken van het studentencollectief?

OPGELOST
5 ANTWOORDEN

Re: Hoe lang kan ik gebruik maken van het studentencollectief?

Bewerkt 
Fanatiekeling

De regeling is zo, dat je een kalenderjaar mag afmaken als je in de loop van het jaar afstudeert of stopt met studeren. Daar heeft u niets aan, omdat de studie al in december geeindigd is. Als uw studie tot 1 februari was doorgegaan, had u wel voor het hele jaar kunnen profiteren van de studentenkorting. 

Zie deze tekst van dit forum: 
08-02-2012 2 Beste Michelle, als u lopende het kalenderjaar stopt met studeren of klaar bent met de studie, kunt u het hele jaar nog gebruik maken van het studentencollectief. Vanaf 1 januari moet u uw polis wel wijzigen. Misschien kunt u wel gebruik maken van een andere collectivieteit. "

Wel kun je je op elk moment weer aanmelden voor de studentencollectiviteit. Dat zou dan per 1 september ingaan.
https://forum.zilverenkruis.nl/voorwaarden-and-vergoedingen-109/polis-januari-wijzigen-naar-studente...
", collectiviteitskorting is het hele jaar te wijzigen. Deze wijziging gaat in per de 1e van de maand volgend op de wijziging. Dus als je op 2 januari je collectief wil wijziging naar de studenten collectief, dan gaat deze 1 februari in."

I

Bewerkt 
Fanatiekeling

Eigenlijk staat het antwoord op jouw vraag hier.  Klik.

Bewerkt 
Starter

Oke dan weet ik genoeg. Harstikke bedankt voor de moeite!

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Elze, tot het einde van het jaar genieten van het studentencollectief is niet meer van toepassing. Dat is de oude situatie die Esther schetst. Het is nu zo dat het collectief er per het afstuderen vanaf moet.

Bewerkt 
Fanatiekeling
Elze, tot het einde van het jaar genieten van het studentencollectief is niet meer van toepassing. Dat is de oude situatie die Esther schetst. Het is nu zo dat het collectief er per het afstuderen vanaf moet.

Hoe kun je zoiets nu weten?