Collectiviteitsverzekering zilveren kruis en milli gorus nederland

Nieuwkomer

Tot mijn schrik lees ik in de krant dat Zilveren Kruis een collectiviteitsverzekering samen met Milli gorus Nederland aanbiedt. Ik ben groot voorstander van integratie maar een samenwerking met een club die fundamentalistisch-islamitisch, patriarchaal en ****-foob is. Daar zet ik mijn vraagtekens bij. Wellicht toch kritischer kijken naar samenwerkingsverbanden. 

Collectiviteitsverzekering zilveren kruis en milli gorus nederland

3 ANTWOORDEN 3

Re: Collectiviteitsverzekering zilveren kruis en milli gorus nederland

Starter

Een zorgverzekeraar die in zee gaat met antisemitische homohaters heeft iets uit te leggen .... 

Webcare

Goedemorgen Ellen en Rick,

Goed dat julie hiernaar vragen. Millie Görüs is inderdaad één van de organisaties waar Zilveren Kruis een collectiviteitsafspraak mee heeft. Zilveren Kruis heeft veel collectiviteiten met werkgevers, patiëntenverenigingen, gemeenten en allianties. Wij maken bij collectiviteitsafspraken geen onderscheid naar godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht, nationaliteit of seksuele geaardheid. Uiteraard moet elke organisatie wel voldoen aan wettelijke regels om in aanmerking te komen voor een contract. 

Groetjes, Reinier

Starter

Zolang ze niet met Kalashnikovs rondzwaaien, is iedere club welkom bij het Zilveren Kruis. Zo gemakkelijk om je te verschuilen achter wettelijke regels in plaats van een duidelijk eigen standpunt in te nemen en je af te vragen of je onderdak moet bieden aan fascistoide bewegingen. Een zorgverzekeraar zonder ballen ... als de premiebetalingen maar binnenkomen.