Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Collectief verzekerd via partner wat gebeurt er bij beeindiging van de relatie

Bewerkt 
Nieuwkomer

Ik ben via mijn partner collectief verzekerd. Wat moet ik doen als de relatie wordt beeindigd gedurende het kalenderjaar?
Kan ik dezelfde verzekering houden? Wordt de premie dan veel hoger? Kan ik het pakket aanpassen?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Collectief verzekerd via partner wat gebeurt er bij beeindiging van de relatie

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Collectief verzekerd via partner wat gebeurt er bij beeindiging van de relatie

Bewerkt 
Webcare
SylviaNathalie schreef:
Ik ben via mijn partner collectief verzekerd. Wat moet ik doen als de relatie wordt beeindigd gedurende het kalenderjaar?
Kan ik dezelfde verzekering houden? Wordt de premie dan veel hoger? Kan ik het pakket aanpassen?

Hai SylviaNathalie.
Je kunt je polis wijzigen bij een relatiebreuk.
Als je meelift op de polis van je partner kun je verzelfstandigen. Ook kun je de aanvullende verzekeringen aanpassen.
De premie zal anders worden omdat er geen collectiviteitskorting meer voor je is via je partner.
We hebben altijd mogelijkheden voor een andere collectieve korting, dus neem voor een advies contact op met ons.

Sylvia, ik kan me voorstellen dat er heel veel meer vragen bij je opkomen als je in je nieuwe situatie komt, altijd welkom om je te helpen!

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.