Collecitiviteitskorting voor leden van Tennisbond

Starter

Ik ben lid van de KNLTB kan ik hier collectiviteitskorting voor krijgen?

Collecitiviteitskorting voor leden van Tennisbond

2 ANTWOORDEN 2
Highlighted

Re: Collecitiviteitskorting voor leden van Tennisbond

Fanatiekeling

Ik kan de KNLTB niet vinden onder de collectiviteiten die getoond worden als je bij he zoeken naar collectiviteiten kiest voor SPORT. Er zijn veel sportbonden met een collectiviteit die 7,5% basis en 10% AV-korting geven. Zie de bijlage.

PS kijk ook eens naar de verzekeringen van Interpolis, de Zorgcompact en de Zorgactief (€106 en €113), en met een max. vrijwillig eigen risico wordt dit €84 en €93. Zorgcompact is vergelijkbaar met Ziezo Basis. (Dus een online-verzekering). En Zorgactief is vergelijkbaar met Basis-Zeker.  De prijzen via Interpolis ( Rabo-bank) zijn hetzelfde als de prijzen van Zilveren Kruis mèt de hoge studentenkorting. 

Groet, Feina.

Re: Tennisbond

Webcare

Goedemorgen Erwin,

Je bent lid van KNLTB en je kunt daarom van het collectief Nationale Sportbonden/NOC+NSF - Leden gebruik maken.

In de collectiviteitszoeker vind je deze afspraak onder nummer 207000836.

In de Basisverzekering is 7,5% korting en in de aanvullende verzekering en tandartsverzekering 10% korting.

Ben je al verzekerd bij ons? Dan pas je via deze link de polis aan met deze collectiviteit per 1 januari. 

Je eventuele gezinsleden kunnen ook gebruik maken van dit collectief.

Kun je hier verder mee denk je?

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.