Afscheid omdat goedkopere collectiviteit vervalt

Geregelde bezoeker

Na 46 jaar klant te zijn geweest bij het Zilveren Kruis, daarvoor bij Azivo die is overgenomen door ZK, komt er per 1 januari a.s. een eind aan een tot volle tevredenheid genoten relatie.

De gemeente waar ik een collectiviteitskorting aan had te danken, heeft het contract per 1 januari opgezegd.

Dat betekent voor ons dat wij per die datum ruim €80,00 per maand duurder uit zijn. 

Voor ons een groot bedrag.

Enkel een simpele mededeling van het Zilveren Kruis ondersteunde dat feit, geen enkele andere optie.

Een gemiste kans voor trouwe klanten, maar het zij zo.

Via vergelijkingen bij o.a. Consumentenbond, vakbond, Independer etc. heb ik een vergelijkbare polis gevonden bij de concurrent voor een prijs die de algehele verhoging van de normale premies rechtvaardigen. Nu ben ik t.o.v. 2018 in 2019 (maar) €12,00 per maand duurder uit.

Zilveren Kruis, het ga u goed.

Saluut.

Afscheid omdat goedkopere collectiviteit vervalt

1 ANTWOORD 1

Re: Afscheid omdat goedkopere collectiviteit vervalt

Medewerker

Allereerst fijn dat je zo tevreden over ons bent geweest, @Djoei. En ontzettend jammer dat je overweegt om weg te gaan, maar wel begrijpelijk gezien de premieverhoging.

Compliment voor je uitzoekwerk naar een alternatief!

Heb je ook gekeken naar ZieZo, de voordelige verzekering van Zilveren Kruis? Of misschien is de collectiviteit voor KBO-PCOB Leden met collectiviteitnummer 207000837 een redelijk alternatief? Mocht je nog geen lid zijn dan is er een gedeeltelijke vergoeding voor het lidmaatschap in het eerste jaar.

Mocht je advies op maat willen, dan kan ik vragen of 1 van mijn collega's van webcare met je meekijkt. Als je dat op prijst stelt, zou je mij dan in een privébericht jouw relatienummer en adresgegevens en een telefoonnummer waarop je bereikbaar bent willen doorgeven? Dan kan ik jouw gegevens erbij zoeken. Je stuurt mij een privébericht door naast mijn foto op mijn naam te klikken. Daarna kies je de rose/paarse button 'een bericht versturen'. 

Mocht je besluiten om toch bij ons weg te gaan dan kun je nog wel lid blijven van onze community. En hier met ons in gesprek blijven. Dat zouden we erg fijn vinden.