Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

reisverzekering

Bewerkt 
Nieuwkomer

LS
Mijn vriendin en ik gaan 3 weken naar de USA voor vakantie. Zij is verzekerd (doorlopende reisverzekering) bij jullie. Ik heb geen reisverzekering. Heeft het voordeel als we beide bij jullie zijn verzekerd? Of kan ik net zo goed bij mijn eigen ziektenkostenverzekeraar zo'n aanvullende verzekering afsluiten?

Als het voordeel heeft, hoe geef ik dan aan dat zij reeds bij jullie is verzekerd. Het webformulier biedt daartoe geen mogelijkheden

Nog een fijne dag

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

reisverzekering

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: reisverzekering

Webcare
Hey Hjoed
Wat een mooie reis... De medische kosten in Amerika zijn hoog. Let op of je aanvullend verzekerd bent voor je ziektekosten. Goed dat je kijkt naar de voordelen van één reisverzekering als je samen op één polis verzekerd wordt. Als jullie hulp nodig hebben bij repatriëring is het vooral handig als de hulpverlening zoals Euro Cross Assistance voor jullie allebei in 1x aan de slag gaat. Ook bij de afhandeling van de schade zoals diefstal of verlies van de bagage werkt de afhandeling vlotter.
De voorwaarde voor het delen van de polis is dat je op hetzelfde adres bent ingeschreven in de gemeente. Je krijgt een partnerkorting en je betaalt net zoals je vriendin geen poliskosten.

Het klopt, het formulier op de website is niet voor het bijschrijven. Je kunt dit per chat, facebook, mail of telefonisch doen. Natuurljik kun je mij ook een privébericht sturen met je gegevens.
Vind je dat de info op onze site over de reisverzekering voldoende is of heb je nog suggesties voor ons? Zie je graag terug op het forum en een goede reis. (jaloers!)

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.