Ziekenhuiszorg in Turkije

Geregelde bezoeker

Goeden dag 

ik heb een vraag mijn man is hartpatiënt wij waren in turkije vakantie hij heb hele nacht last op de borst gehad

volgende ochten wij ging naar anadolu ziekenhuis in antalya wij moet eerst bijna 1 uur wachten toe stemmen van euro cross toen toe stemmen gekomen mijn man mag tot 210 euro behandeld worden van zilveren kruis de rest moeten wij zelf betalen ik vind erg raar en vervelend hij is verzekerd zilveren kruis met 1 ster wat vinden jullie van ik vind zelf erg belachelijk zo zo eerst 1 uur wachten voor toestemmen tweede ik heb met balie gesproken alleen als arts na kijken moet je al 100 euro betalen voor bloed onderzoek misschen echo bijna 700 euro 

ik vind zilveren kruis moet goede afspraak maken met turkije ziekenhuizen 

Ziekenhuiszorg in Turkije

3 ANTWOORDEN

Re: turkije

Community Manager

Beste @gonul, klinkt als een vervelende situatie waar ik je graag bij wil helpen. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is. Als het om spoedeisende zorg gaat is er vooraf geen toestemming nodig maar als het om planbare zorg gaat ligt dat weer anders. Misschien dat je me iets meer kan vertellen over hoe het contact met Eurocross precies is verlopen? 

Re: Ziekenhuiszorg in Turkije

Geregelde bezoeker

goeden morgen bedank voor u reactie

mijn man had druk op zijn borst omdat hij eerder operatie gehad ging wij naar ziekenhuis in antalya op dit moment had hij wel minder pijn maar wij waren bang

toen hart arts na gekijken hij wou eko en bloed onderzoek doen toen moeten wij contakt opnemen met eurocloss duurt erg lang eindelijk akkord maar tot 220euro

ziekenhuis zegt controle +bloedonderzoek+echo =bijna 580 euro wij hadden ook niet zo veel geld bij ons vakantie was bijna afgelopen dus zonder geholpen wordt

ging wij weer naar hotel ik vind echt erg raar want als ik zonder zilverenkruis pasje langs zou komen misschen de bedraag was minder 

tweede als geplande onderzoek was hadden wij in nederland gedaan 

Re: Ziekenhuiszorg in Turkije

Community Manager

Beste @gonul, ik heb contact gezocht met Eurocross en als het goed is hebben zij je gebeld. Kan je me nog even laten weten hoe dat gesprek is verlopen en of je antwoord hebt op je vraag?