Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Wijzigingen in zorgverzekering na 2 maanden

Nieuwkomer

Beste heer/mevrouw,

Momenteel woon&werk ik in het buitenland met een lokale zorgverzekering. Per 1 november 2015 zal ik terugkeren naar Nederland en overweeg ik een zorgverzekering bij u af te sluiten. Ik begrijp dat ik deze nog online kan afsluiten zodat deze per aankomende 1 november ingaat. 

Stel dat ik voor 2016 wijzigingen door wil voeren, kan dit dan? Dus bijvoorbeeld wijzigingen aan het aantal sterren voor de tandartsverzekering of het eigen risico. Zoals ik heb begrijp respectievelijk voor 1 februari 2016 en voor 1 januari 2016.

Alvast bedankt.

Groeten,

S van Doorn

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wijzigingen in zorgverzekering na 2 maanden

1 ANTWOORD

Re: Wijzigingen in zorgverzekering na 2 maanden

Moderator

Goedemiddag S van Doorn, 

Het klopt dat je in dat geval een zorgverzekering kunt aanvragen. Uiteraard ben je welkom om dit bij ons te doen. Iedereen heeft het recht per 1 januari zijn polis weer aan te passen. Dit betekent voor jou dat je je verzekering per 1 november kunt samenstellen om vervolgens per 1 januari je polis weer te wijzigen. Je hebt voor het wijzigen per 1 januari de tijd tot 1 februari 2016. Let wel op dat je niet  alles in je polis nog kunt wijzigen tot 1 februari. Hier lees je meer. (onderaan de pagina bij de veelgestelde vragen)

Misschien vind je nog nuttige informatie over hoe je je zorgverzekering kunt kiezen in dit topic.