Wat kan Eurocross voor jou betekenen?

Community Manager

Als je op reis gaat, dan verwacht je natuurlijk niet dat je ziek wordt. Toch is het goed om te weten wat je moet doen als je bijvoorbeeld  onverwachts naar een ziekenhuis moet. Natuurlijk neem je eerst contact op met een arts of bel je een ambulance. Daarna is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met de Eurocross alarmcentrale. Eurocross biedt hulp bij ziekte in het buitenland, onder andere voor verzekerden van Zilveren Kruis. Edo werkt bij Eurocross alarmcentrale en vertelt meer over de hulp die zij jou kunnen bieden.

We adviseren je om voor je op reis gaat te checken hoe je verzekerd bent voor zorg in het buitenland.

Met een Basis Plus Module of aanvullende verzekering zit je goed als je spoedeisende zorg nodig hebt. Heb je alleen een basisverzekering en wil je graag volledige dekking voor spoedeisende zorg in het buitenland? Kijk dan naar een reisverzekering.

Wil je meer weten over gecontracteerde of niet-gecontracteerde zorg in het buitenland? Kijk dan op onze pagina over niet-spoedeisende zorg in het buitenland.

Ga je binnenkort op reis en heb je toch nog vragen over je verzekering? Stel deze dan in dit topic.

Wat kan Eurocross voor jou betekenen?

4 ANTWOORDEN

Re: Wat kan Eurocross voor jou betekenen?

Fanatiekeling

De link "spoedeisende zorg in het buitenland"  ( https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/service/buitenland/Paginas/medische-zorg.aspx) is fout. 

Hij wijst namelijk naar NIET-spoedeisende zorg in het buitenland.

Groet, Feina.

Community Manager

Bedankt @Feina. Ik heb de tekst en de linkjes aangepast. Als het goed is, klopt het zo weer!

Fanatiekeling

@Corine V, als ik op de link " spoedeisende zorg" klik , krijg ik een vreemde webpagina. Kijk maar in de bijlage.

Groet, Feina.

Community Manager

Alweer bedankt, @Feina. Ik had naar een bovenliggende pagina van vergoedingen in het buitenland willen linken. Dat mag blijkbaar niet. Ik heb de link weer aangepast!