Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Waarom krijg ik geen volledige vergoeding voor mijn reizigersvaccinatie?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Hallo, onlangs heb ik voor mijn reis naar Tanzania vaccinaties gehaald en malariapillen geslikt. Volgens de website zou ik met mijn 3*** aanvullende verzekering 100% vergoed krijgen, echter stopt de vergoeding bij €100,- Een bedrag van €118,47 krijg ik niet vergoed (malariapillen & deel v vaccinaties). Hoe kan dit? 

Vriendleijke groet,

RTB

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Waarom krijg ik geen volledige vergoeding voor mijn reizigersvaccinatie?

1 ANTWOORD

Re: Waarom krijg ik geen volledige vergoeding voor mijn reizigersvaccinatie?

Bewerkt 
Webcare

Hallo RTB,

Welkom bij ons op de community! Ik kan me goed voorstellen dat je je afvraagt waarom je een lagere vergoeding hebt gekregen. Hopelijk kan ik je wat meer informatie geven zodat het duidelijk voor je wordt.

Als je een aanvullende verzekering met 1 ster of hoger hebt afgesloten kom je in aanmerking voor de vergoeding van reizigersvaccinaties en geneesmiddelen. Uiteraard zijn er ook voorwaarden aan deze vergoeding verbonden. Zo kun je een 100% vergoeding krijgen als je naar een gecontracteerde leverancier gaat en krijg je een lagere vergoeding als je naar een niet gecontracteerde leverancier gaat.

Op de website kun je alle informatie over deze vergoedingsregeling nog even nalezen.

Is deze informatie zo voldoende voor je? Mocht je willen dat ik met je meekijk, stuur me dan in een privéberichtje je relatienummer en geboortedatum. 

Hartelijke groet, Judith

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.