Verhuisd naar het Buitenland

Nieuwkomer

Dag Zilveren Kruis,

Ik ben nu zo'n ongeveer een half jaar in het buitenland en heb veel moiete gehad om van jullie af te zijn nadat ik mijn zorgverzekering af had gezegd.
NU krijg ik telkens berichten dat ik dingen moet betalen zelfs na een half jaar.. waarom krijg ik pas na een half jaar een brief toegestuurd dat ik 25 euro moet betalen en een andere een maand later dat ik 85 moet betalen...  Terwijl ik ruim een HALF JAAR terug alles heb betaald. er staat niet eens op waarom........
Ik heb dus besloten om via dit contact met jullie te zoeken sinds een email of een chat niet mogelijk is volgens jullie website.
Graag ontvang ik een email van jullie terug zodat ik verdere dingen met jullie kan bespreken en we het prive kunnen houden. Zo kan ik jullie via de mail ook de bankafschrift toesturen van het laatste bedrag die ik jullie betaald heb. (gewoon om van jullie af te zijn en niet eens wetend waarvoor die precies was.. )

Erg jammer dat er geen optie is om dit op een meer prive manier aan te geven daarom hier mijn emailadres.

Emailadres: marielbc1992@gmail.com

Hartelijke groeten,
Mariel Ben-Chaim

Verhuisd naar het Buitenland

1 ANTWOORD

Re: Verhuisd naar het Buitenland

Medewerker

Hey Mariel,

Wat vervelend om te lezen dat je met onduidelijk kosten geconfronteerd wordt nadat je in de veronderstelling bent dat je al een tijd geen kosten meer bij ons had. Ik wil graag nakijken wat wij hebben toegezonden en het met je doornemen. 

Dat wil ik privé doen. Door op mijn icoon te klikken, kun je mij een privébericht sturen, wil je daarin je relatienummer en geb. datum geven?

groet,

Jochem