Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Vergoeding vaccinatie Hepatitis B en malaria

Nieuwkomer

eind januari ga ik naar Tanzania toe en hiervoor heb ik wat vaccinaties nodig. Ik heb er al een paar dus heb nu alleen nog Hepatitis B en malariatabletten nodig. Wanneer ik deze vaccinaties bij de GGD in Utrecht haal en het recept voor malarone ook, krijg ik dit dan helemaal vergoed bij 1 ster aanvullend? Kan ik het malariarecept bij 'Van den Berg' apotheek (Willem van Noortstraat in Utrecht) inleveren en dan alsnog alles vergoed krijgen? Of naar welke GGD en apotheek zou ik anders moeten gaan zodat ik wel alles vergoed krijg?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vergoeding vaccinatie Hepatitis B en malaria

2 ANTWOORDEN

Re: Vergoeding vaccinatie Hepatitis B en malaria

Bewerkt 
Fanatiekeling

Nee, het werkt niet zo.

De GGD Utrecht is niet gecontracteerd, hetgeen tot gevolg heeft dat je slechts €75 in totaal vergoed krijgt.

De GGD in Adam of Rdam is wel goed of Meditel. Het recept voor de malaria moet ook verplicht van deze gecontracteerden afkomstig zijn. 

Lees de tekst in de bijlagen goed door ( 2015 en 2016). Deze in afkomstig uit de Zorgzoeker ( op de website te vinden, kies voor " reizigersvaccinaties")

Groet, Feina.

Re: Vergoeding vaccinatie Hepatitis B en malaria

Moderator

@yonta, wat @Feina zegt klopt! Als toevoeging wil ik je nog verwijzen naar onze website waar je de informatie vindt die Feina geeft.

Ik wens je alvast een hele fijne vakantie Yonta! Als je vragen hebt weet je ons te vinden.