Vergoeding planbare zorgkosten buiten Europa

Bewerkt 
Bezoeker

In de meeste gevallen kan in Thailand voor de betaling van dialyses via Eurocross een garantiebrief geregeld worden doordat er voor een langere tijd(enkele maanden) gebruik gemaakt wordt van hetzelfde ziekenhuis. Maar nu willen wij, om eens een andere streek te willen bezoeken, in een plaatselijk ziekenhuis de dialyse

laten doen. Informatie is ingewonnen en het ziekenhuis voldoet aan de gestelde medische eisen maar wil dat er na de dialyse meteen CONTANT wordt afgerekend. Dit ook omdat het slechts voor 1 week zou zijn.

Mijn vraag is dan ook: Wat voor eisen stellen jullie aan papierwerk zodat ik mijn geld terug krijg ? Of moet het altijd via Eurocross gaan en daar de rekeningen indienen ?

Vergoeding planbare zorgkosten buiten Europa

2 ANTWOORDEN

Re: vregoeding planbare zorgkosten buiten europa die NIET via Eurocross te regelen zijn

Community Manager

@lesie Dat zal ik voor je moeten navragen Leslie. Ik kom er maandag bij je op terug. Vind je dat goed?

Re: vregoeding planbare zorgkosten buiten europa die NIET via Eurocross te regelen zijn

Community Manager

@leslie Hoi Leslie, ik heb even navraag gedaan bij Eurocross. Je kan inderdaad het beste contact opnemen met Eurocross. Zij kunnen samen met jou kijken naar de mogelijkheden. In principe is het geen probleem als je meerdere ziekenhuizen aan doet tijdens één reis. Ze kunnen dan ook meteen kijken of de rekening via hen betaald kan worden. Laat je me even weten of het is gelukt?