Reisverzekering buiten Europa

Nieuwkomer

Hallo!

Een vriendin en ik willen deze zomer 3 weken naar Zuid-Afrika. Ik heb een doorlopende reisverzekering bij jullie, alleen die geldt alleen binnen Europa. Is er een optie waar ik voor een paar weken een reisverzekering kan afsluiten voor buiten Europa? Via vliegtickets kost het al 80 euro om een reisverzekering af te sluiten... Dus wat is jullie advies? Smiley Vrolijk 

Groetjes Noah Ramakers 

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Reisverzekering buiten Europa

2 ANTWOORDEN

Re: Reisverzekering buiten Europa

Bewerkt 
Fanatiekeling

Waarschijnlijk moet je hiervoor de doorlopende reisverzekering " upgraden" naar werelddekking. Dat kost ( bij de ANWB) maar een paar tientjes. Je kunt deze werelddekking volgend jaar weer opzeggen. 

"4. Waar geldt de reisverzekering? Of: in Europa. • Ook verzekerd: in de Azoren, Canarische Eilanden en Madeira. • Ook buiten Europa in: Algerije, Egypte, Israël, Libanon, Libië, Marokko, Syrië, Tunesië, Turkije. Of: in de hele wereld. Het gebied waar de verzekering geldt staat op het polisblad." 

https://www.zilverenkruis.nl/SiteCollectionDocuments/Consumenten/Reisverzekering/Voorwaarden/Doorlop...

Groet, Feina.

Re: Reisverzekering buiten Europa

Webcare

@noahrx

Je kan het beste je Doorlopende Reisverzekering inderdaad upgraden naar een Werelddekking, dat verschil kost niet veel en kun je over mee terecht. Mijn advies is om dit via ons aan te passen, je kunt hiervoor het beste contact opnemen met mijn collega's van de reisverzekering via: 071 364 14 10

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!