Ik ga op reis en ben benieuwd wat er gebeurd als iemand overlijdt

Nieuwkomer

.

Ik ga op reis en ben benieuwd wat er gebeurd als iemand overlijdt

3 ANTWOORDEN 3

Re: Ik ga op reis en ben benieuwd wat er gebeurd als iemand overlijdt.

Webcare

Hey Tijmen,

Wat een mooie reis heb je in het verschiet zeg! Begrijpelijk dat je op deze situatie goed voorbereid wilt zijn.

Vanuit de zorgverzekering worden de kosten voor het onderbreken van je vakantie wegens overlijden van een gezinslid niet vergoed. Dit valt onder een reisverzekering/annuleringsverzekering. 

Heb je al een reisverzekering via ons? Onze reisverzekeringen lopen via Centraal Beheer Achmea. 

Caroline

Ben je blij met het antwoord wat ik of een ander communitylid heeft gegeven? Accepteer deze dan als oplossing.

Fanatiekeling

@Caroline,

Het antwoord zou specifieker kunnen. Zilveren Kruis had hier toch ook de vraag kunnen beantwoorden of twee keer het vervoer naar Nederland betaald zou gaan worden? Volgens mij was dat ook onderdeel van de vraag. 

Groet, Feina.

Webcare
Webcare

Hallo @Feina
Wij hebben geen informatie over reisverzekeringen. Een reisverzekering die in het verleden bij ons is afgesloten, is overgegaan naar Centraal Beheer. Als @Tijmenb een oude reisverzekering van ons heeft, kan hij met hun contact opnemen.
​​​​​​​Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.