Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Declaratie buitenland

Nieuwkomer

Goedemorgen,

Ik heb een declaratie ingediend en kreeg een brief dat het niet afgehandeld kon worden omdat het nota gesplitst moest worden door de behandelaar.

Aangezien de kosten in Egypte zijn gemaakt kan ik helaas niet effe op neer gaan om het te laten splitsen. IK heb geprobeerd het via de mail te regelen maar helaas het dat weinig opgeleverd.

Graag wil ik alsnog dat mijn decalratie herziend wordt.

Mochten er vragen zijn hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groeten,

F. Hizbouallah

selvi.gur@live.nl

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Declaratie buitenland

1 ANTWOORD

Re: Declaratie buitenland

Moderator

Hoi, leuk dat je hier je vraag stelt Fatima. 

Nota’s van ziektekosten in het buitenland, worden normaal gesproken via onze website online ingediend. Het declaratieformulier is te downloaden via onze website. Wij vragen dit omdat nota's vanuit het buitenland vaak niet voldoende informatie bevatten voor ons om te kunnen beoordelen.

Ik ken de achtergrond van jouw vraag niet maar het klinkt alsof de nota's die we nu hebben ontvangen niet voldoende of goede informatie bevatten om in behandeling te nemen. Uiteraard snap ik dat dit vervelend is en dat je niet zomaar op en neer kan gaan naar Egypte.

Omdat deze buitenlandse nota's worden verwerkt door onze Competence Center Buitenland (CCB) kun je toch je vraag het beste bij hen stellen. Dit is een aparte afdeling en je kan deze afdeling bellen via  (071) 364 04 50 (lokaal tarief) of een e-mail sturen via ccb@achmea.nl 

Ik hoop dat je hiermee verder komt. Laat je het weten?