‘Wat kan ik voor jou in onze app verbeteren?’
Moderator ‎08-12-2016 12:44
Moderator

Zilveren Kruis wil producten en dienstverlening steeds beter aan laten sluiten bij de behoeften van klanten. Daarom vertellen enkele van onze medewerkers hoe klanten kunnen helpen om in 2017 de juiste keuzes te maken. Over zijn werk vertelt vandaag Laurens Valentin, functioneel analist bij Zilveren Kruis.

 

“Mijn werk draait om het verbeteren van de Mijn Zilveren Kruis-omgeving. Dit platform moet niet alleen blijven draaien, mijn directe collega en ik willen het ook uitbreiden met nieuwe functies. Om te bepalen wat we moeten toevoegen, hebben we je hulp nodig.”

 

Win-win

“Een paar van die nieuwe functies die we al hebben bedacht, zijn erop gericht dat je zelf online meer kunt regelen. Sommige klanten willen hun eigen risico bijvoorbeeld gespreid betalen, dus die tool bouwen we in.”

 

“Concreet heb ik twee aandachtsgebieden. Ik houd me bezig met verbeteringen van de app. Uiteindelijk willen we naar een app waarmee we veilig en persoonlijk met klanten over hun verzekeringszaken kunnen praten. Dat gaat zover als: een pushbericht versturen als een declaratie is afgehandeld en het geld is overgemaakt.”

 

Overzicht

“Daarnaast houd ik me bezig met de vormgeving van de Mijn Zilveren Kruis-omgeving. Belangrijke informatie staat nu op verschillende schermen, dat is onhandig en onoverzichtelijk. Straks staat het op één scherm, zodat gegevens overzichtelijker worden. Ook zorgen we ervoor dat het op mobiele apparaten een stuk leesbaarder en gebruiksvriendelijker wordt.”

 

Jouw ideale app

“Om de app zo goed mogelijk te maken, hebben we de hulp van jou als klant nodig. Wat moet er in de app zitten en wat moet er volgens jou mogelijk worden gemaakt? En wil je bijvoorbeeld informatie in de vorm van een alert als er is betaald? Of heb je behoefte aan meer services rondom overzichten en betalingen, of zelfs het zoeken naar zorg?”

 

“Je hoort het: we hebben veel vragen. Jouw ideeën zijn dus erg welkom! Graag praat ik met je door op onze community.”