Help jij onze collega’s om jouw zorg(verzekering) steeds beter te maken?
Community Manager ‎24-10-2016 14:15
Community Manager

Veel Nederlanders hebben nu al plannen voor komend jaar. Harm Edens ontmoette enkelen van hen, waaronder een zwanger stel, een reislustige golfsurfer en een compleet gezin dat traint voor de marathon. Ook bij Zilveren Kruis zitten we niet stil. Vijf van onze collega’s, Erik, Maaike, Jessica, Laurens en Frank, stellen zich voor en delen hun plannen voor 2017. Zij zijn benieuwd naar jouw ideeën zodat ze jouw zorg en zorgverzekering steeds beter kunnen maken.

  

ZILVEREN_KRUIS_WIT-Erik.jpg
 

‘Wat moet ik afspreken met jouw huisarts?’

Als je Erik Koekoek, beleidsmedewerker, vraagt waar hij trots op is, dan hoeft hij daar niet lang over na te denken: "Ik ben blij dat ik de samenwerking met huisartsen heb kunnen verbeteren, dat er weer rust is." Voor 2017 is hij vooral benieuwd wat jij belangrijk vindt bij de huisarts, bijvoorbeeld qua services en bereikbaarheid. Lees zijn hele verhaal in deze blog en praat mee over ons huisartsenbeleid.

 

maaike.jpg 

Ik word kriegelig als mensen zeggen: “We doen dit al tien jaar zo”

Maaike Polders, analist wet- en regelgeving, kijkt ook terug op een succesvol jaar, want mede dankzij haar worden sommige meerjarige vergoedingen omgezet naar gewone, jaarlijkse vergoedingen, zoals de vergoeding voor sportmedische onderzoeken. Voor haar volgende klus legt Maaike de lat weer wat hoger: "Ik wil komend jaar onze polissen simpeler maken, zodat iedereen ze snapt." Help jij daarmee? Lees haar verhaal in haar blog en praat mee over onze polisvoorwaarden op de community!

 

ZILVEREN_KRUIS_WIT-Jessica1.jpg 

“Ik wil dat klanten beter weten wat wij voor hen kunnen betekenen”

Voor Jessica Zuydgeest, merkadviseur, is het moeilijk kiezen wat haar het meest trots maakt. De Vakantiedokter-app? Leefstijlwebsite Actify? Of toch de Slimme Vragenlijst voor doktersbezoek? Waar Jessica in ieder geval niet over twijfelt, is dat zij in 2017 handige oplossingen waar klanten wat aan hebben onder de aandacht blijft brengen. Ze is benieuwd welke service van Zilveren Kruis jij aan anderen zou aanraden? Lees haar verhaal in haar blog en praat mee over welke service voor jou belangrijk is.

 

ZILVEREN_KRUIS_WIT-Laurens.jpg 

‘Wat kan ik voor jou in onze app verbeteren?’

Wel eens een nota ingediend via onze app? Laurens Valentin, is de enthousiaste product-owner hiervan. Maar zijn werk is nooit af: "We zijn bezig met een update waardoor je nota’s ook als pdf-bestand kunt uploaden. Daarnaast wil ik er in de loop van 2017 voor zorgen dat je vrijwel meteen een reactie krijgt op declaraties via de app." Lees het verhaal van Laurens en praat mee over waar jij onze app het liefste voor zou willen gebruiken.

 

ZILVEREN_KRUIS_WIT Frank.jpg 

‘In 2017 kun je ons beter bereiken’

Ook Frank Johnsen, capaciteitsmanager, vertelt trots wat hij voor elkaar heeft gebokst: "We hebben onze communicatie verbeterd. Hierdoor voorkomen we dat klanten ons onnodig hoeven te bellen en zorgen we dat onze bereikbaarheid verbetert. Daar blijf ik me voor inzetten!" Hij is vooral benieuwd hoe jij contact met ons opneemt? Lees zijn verhaal in zijn blog en praat mee over hoe je contact met ons wilt hebben.