Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

tussentijds polis aanpassen

Bewerkt 
Nieuwkomer

In de veronderstelling zijnde dat een meer sterren pakket onder het collectiviteits pakket van mijn werkgever viel, bleek dit achteraf niet zo te zijn. Is het ook mogelijk om gedurende het lopende jaar een aanvullend pakket te nemen? Dit wil zeggen mijn huidige beter af polis uitbreiden met meer sterren?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

tussentijds polis aanpassen

OPGELOST
2 ANTWOORDEN

Re: tussentijds polis aanpassen

Fanatiekeling
Als bezoeker meen ik te weren dat dit niet mogelijk is. Bij sommige andere zorgverzekeraars overigens wel, bijvoorbeeld FBTO eveneens van Achmea. Daar heb je dan wel een wachttijd om zorg vergoed te krijgen. ( bijvoorbeeld 6 maanden na afsluiten polis).

Eventueel bestaat de kans dat dit wel mogelijk is, als u tussentijds en kortgeleden van werkgever met gewisseld. Zilveren Kruis zal uitsluitsel moeten geven. Een andere mogelijkheid is misschien dat Personeelszaken van de (nieuuwe) werkgever bemiddelt.

Re: tussentijds polis aanpassen

Voormalig medewerker Zilveren Kruis
Beste Berkel,

Welkom op ons forum. Een polis kan elk jaar per 1 januari worden aangepast, helaas is dit tussentijds niet mogelijk.
Als u gedurende het jaar bij ons verzekerd wordt, bijvoorbeeld door overstap wegens nieuwe werkgever (van werkgeverscollectief naar werkgeverscollectief) kan er naast de basisverzekering ook een aanvullende verzekering worden afgesloten.
Door met je Digid op onze website in te loggen via Mijn Zilveren Kruis kan je de wijziging voor de aanvullende verzekering nu alvast doorgeven voor 1 januari.