overstap naar ziezo

Voorbijganger

gisteren heb ik via zilveren kruis  me in laten schrijven bij ziezo.

nu zie ik dat zilverenkruis in december 165.66 euro af gaat halen voor januari.

hoe kan dat krijg ik noch bericht van ziezo dat ik ingeschreven staat nu bij hun

ik snap er niks van helppp

overstap naar ziezo

3 ANTWOORDEN

Re: overstap naar ziezo

Moderator

Goedemiddag Jannie, ik heb op je verzonden prive berichtje gereageerd. Ik kijk namelijk graag even met je mee naar de status van de aanmelding! 

Nieuwkomer
Ik heb voor onzelf en voor mijn schoonmoeder ook de overstap gedaan naar ziezo . Nu hebben wij onze zorgpassen al wel binnen ,maar nog niet voor mijn schoonmoeder . Wel heb ik via de mail een bevestiging voor haar gehad dat zij per 1 januari verzekerd is bij ziezo . Wanneer ontvangt zij haar pas ?? Die van haar had ik het eerst aangevraagd maar tot op heden niets ontvangen . Zij kan hier slecht tegen namelijk .

Webcare
Webcare

Hallo Annette, welkom op ons forum!
Was jouw schoonmoeder al verzekerd bij Zilveren Kruis? Als zij overstapt naar de ZieZo Basis krijgt ze geen nieuwe zorgpas. Haar huidige pas van Zilveren Kruis blijft gewoon geldig.
Als ze overstapt naar de ZieZo Selectief krijgt ze wel een nieuwe zorgpas.
Wil je dat ik het nakijk, stuur mij dan een privébericht (klik op mijn naam, om een privébericht sturen) met haar relatienummer, adres en geboortedatum.
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.