Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

dochter van 18 zelf premie laten betalen

Nieuwkomer

Mijn dochter is in maart 2015 18 geworden en sindsdien is ze zelf verzekerd, maar de premie wordt nog van mijn rekening geschreven. Ik wil dat aanpassen, maar kan echt nergens op de site een mogelijkheid vinden om dat te doen; of informatie hoe het moet.

Hoe zorg ik ervoor dat de premie van mijn dochter van haar eigen rekening afgeschreven gaat worden?

(Wat jammer dat jullie zo slecht bereikbaar zijn. Geen chat, bellen wordt afgeraden.....)

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

dochter van 18 zelf premie laten betalen

1 ANTWOORD

Re: dochter van 18 zelf premie laten betalen

Moderator

Hoi MP,

Het is inderdaad op de laatste dagen van het jaar ontzettend druk bij ons. Iedereen wil graag op het laatste moment nog zijn/haar vraag stellen of polis wijzigen.

Is jouw dochter nog onder jouw polis verzekerd? Dan is helaas niet mogelijk om via Mijn Zilveren Kruis voor jouw dochter een zelfstandige polis te regelen. Als jouw dochter dit graag online wil regelen kan zij heel gemakkelijk via zk.nl/premie een nieuwe verzekering aanvragen. Haar verzekering onder jouw polis wordt dan automatisch beëindigd.

Heeft jouw dochter wel een zelfstandige polis maar via jouw rekeningnummer? Zij kan via haar eigen DigiD inloggen om het rekeningnummer te wijzigen.

Lukt dit niet? Stuur mij gerust een prive berichtje, dan kijk ik met je mee!