Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Wat betekent vertrouwen eigenlijk voor jou?

Bewerkt 
Medewerker

Binnen de zorg speelt vertrouwen een grote rol, bij een zorgverzekeraar is dit net zo. De intenties zijn goed maar is de ervaring ook zo? Wij zijn benieuwd, wat betekent vertrouwen eigenlijk voor jou? Wanneer gaven wij jou vertrouwen? Of wanneer heb je dit juist gemist? Deel het met ons.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wat betekent vertrouwen eigenlijk voor jou?

4 ANTWOORDEN

Re: Wat betekent vertrouwen eigenlijk voor jou?

Uitblinker

wanneer ik het vertrouwen mis????

als ik de klantenservice bel.....

de meeste antwoorden die je krijgt lijken wel uit dezelfde database te komen als die je zelf kunt raadplegen als de de site doorzoekt, lang niet altijd krijg je een antwoord dat echt vertrouwenwekkend is daardoor, over het algemeen genomen, verwacht ik toch net een iets genuanceerder antwoord te krijgen en dat lukt regelmatig niet

Bewerkt 
Moderator
Moderator

@diadino24

Bedoel je met genuanceerder antwoord dat je een vollediger antwoord zoekt dan wat je op de website vindt? Op een hoop gebieden zou het wel zo moeten zijn dat een klantenservice medewerker meer weet dan wat er op de website staat. De zorgverzekering blijft natuurlijk erg complex dus klantenservice medewerkers weten niet altijd alles. Heb je een concreet voorbeeld van een antwoord waar je niet tevreden mee was?

We zijn trouwens aan het onderzoeken of we op de website dezelfde informatie kunnen zetten als de informatie die medewerkers intern kunnen raadplegen. Dit zorgt ervoor dat je als klant ook toegang hebt tot alle relevante informatie. 

Uitblinker

hoi jan,

niet tevreden over wat er wordt verteld over de vergoeding van bv de teststrips voor de controle van het bloedglucosegehalte bij diabetes.

volgens klantenservice heb je recht op 400 strips per 3 maanden, maar de nuance ligt dan toch net even dieper, want ondanks dat ik er recht op heb, werd het niet vergoed.

en het begin van de discussie over de freestyle libre, liep ook niet helemaal lekker.

groet mike

Bewerkt 
Moderator

@diadino24 Hi Mike, ik heb je berichtjes rondom de de vergoeding en communicatie hierover verplaatst naar een nieuw topic. Zo kunnen we in dit topic meer on-topic blijven over dit onderwerp. In het nieuwe topic heb ik ook gereageerd op jouw laatste berichtje.

Mocht jij of andere communityleden nog meer ervaringen hebben hoor ik dit graag!