Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Waarheen gaat het geld van de declaratie die ik doe?

Bewerkt 
Starter

Ik heb een declaratie gedaan vandaag. Alleen het verbaasde me dat er niet werd gevraagd of het geld op mijn rekening teruggestort word of op de rekening van instelling die de fractuur heeft gestort. Weet iemand hoe dat zit?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Waarheen gaat het geld van de declaratie die ik doe?

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: Waarheen gaat het geld van de declaratie die ik doe?

Moderator
Litllerosie schreef:
Ik heb een declaratie gedaan vandaag. Alleen het verbaasde me dat er niet werd gevraagd of het geld op mijn rekening teruggestort word of op de rekening van instelling die de fractuur heeft gestort. Weet iemand hoe dat zit?

Hi Litllerosie, welkom op ons forum. Leuk dat je hier een vraag stelt!

Op het moment dat jij een nota van de zorgverlener krijgt dien je deze eerst zelf te betalen. Wanneer jij dus zelf bij ons een nota indient zullen wij deze altijd overmaken op jouw eigen rekeningnummer. Wanneer de zorgverlener rechtstreeks bij ons een nota indient zullen wij deze aan de zorgverlener uitbetalen.

Is dit zo duidelijk?

Ik hoor het graag van je!

Starter
Litllerosie schreef:

Hi Litllerosie, welkom op ons forum. Leuk dat je hier een vraag stelt!

Op het moment dat jij een nota van de zorgverlener krijgt dien je deze eerst zelf te betalen. Wanneer jij dus zelf bij ons een nota indient zullen wij deze altijd overmaken op jouw eigen rekeningnummer. Wanneer de zorgverlener rechtstreeks bij ons een nota indient zullen wij deze aan de zorgverlener uitbetalen.

Is dit zo duidelijk?

Ik hoor het graag van je!

Het is duidelijk, ik snap nu hoe het gaat. Nu weet ik dat ik ook me volgende tandartsfacturen eerst moet betalen aan de tandarts zelf en dat als ik dan declareer, dat ik het bedrag dan op mijn rekening ontvang.

Moderator
Het is duidelijk, ik snap nu hoe het gaat. Nu weet ik dat ik ook me volgende tandartsfacturen eerst moet betalen aan de tandarts zelf en dat als ik dan declareer, dat ik het bedrag dan op mijn rekening ontvang.

Klopt inderdaad Litllerosie! Bedankt voor je reactie.