Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Waar kan ik de nieuwe wijzigingen vinden van de Studenten Goed Verzekerd collectiviteit?

Bewerkt 
Starter

Kan iemand mij vertellen waar ik de wijzigingen kan vinden voor de Aanvullende pakketten van "Studenten goed verzekerd" voor 2016 tov 2015????

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Waar kan ik de nieuwe wijzigingen vinden van de Studenten Goed Verzekerd collectiviteit?

1 ANTWOORD

Re: Waar kan ik de nieuwe wijzigingen vinden van de Studenten Goed Verzekerd collectiviteit?

Bewerkt 
Webcare

Hey @ErikS

De belangrijkste wijzigingen vind je op onze website onder downloads en formulieren. Om hier te komen klik hier: https://www.zk.nl/downloads. In eerste instantie zijn dit de algemene voorwaarden. Je kunt, wanneer je naar beneden scrolt het collectiviteit wijzigen. Je kunt zoeken op "studenten" vervolgens kies je voor de ISO/LSVB (studenten collectiviteit) Wanneer je dit gedaan hebt zie je de belangrijkste wijzigingen vanuit jouw collectieve zorgverzekering. Je kunt ook hier klikken, dit is de directe link naar de voorwaarden van de studentenzorgverzekering.

Groetjes,

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.