Uw zorg verzekering veranderd in 2017

Bewerkt 
Bekend gezicht

krijg  brief mbt veranderingen verz 2017   gaat over vervallen agis compact verzekeringen naar   naar aanvullende ster verzekeringen  Zilvkr doet mij een AANBOD   dat overeen komt met de agis verz.,Maar is het in nederland niet zo dat als een bedrijf  een AANBOD doet dat ze omschrijven wat voor diensten of werk ze leveren   voor welke prijs.   MAAR nee hoor  bij het zilvk  AANBOD wordt nergens een prijs vermeld,   KORTOM zoals   altijd zilvkr . blinkt weer eens uit in onduidelijkheid en vaag heid  nu moest ik weer bellen.(  Zo ontstaan die lange tel wacht tijden dus )   en het antwoord is de prijzen komen nog  Dus er is dus helemaal GEEN sprake van een AANBOD    dit is het zelfde als dat ik een klant opgeef  hoe ik zijn huis gaat schilderen  maar   de prijs ?  die krijgt hij pas als ik eenmaal bezig ben. ofwel  je laat je auto eerst repareren en als het bijna klaar is  hoor je wat het kost .   zonde van al het papier   en drukwerk kosten en porto kosten  en arbeid   WAAROM niet  een AANBOD als de prijzen ook bekend zijn ???  kortom de lange tel wacht tijden worden door zilv kr  zelf veroorzaakt!!!!!!!!    Dit AANBOD zonder prijs  wekt alleen maar wantrouwen op bij mij    IK had al heel weinig vertrouwen ivm de vele fouten die zilvkr bij mij heeft gemaakt  ., want waarom zo geheimzinnig over de , prijzen     deze zijn  begin nov  allang bekent   zoals ook bij andere zorg verzekeraars.   , waarom zoveel geheimzinniheid  iedereen weet dat de premies weer 10 %  omhoog gaan

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Uw zorg verzekering veranderd in 2017

5 ANTWOORDEN

Re: uw zorg verzekwering veranderd in 2017

Webcare

Hey Gijsbertus, 

We hebben inderdaad de wijzigingen los verstuurd voordat we de premie bekend maakten. We hebben de afgelopen jaren gemerkt dat het aanbieden van zowel de poliswijzigingen als de premie wijzigingen erg veel informatie was om te verwerken en daarmee meer verkeer (en dus lange wachttijden) ontstond dan noodzakelijk. 

We kiezen er daarom dit jaar voor om eerste iedereen op de hoogte te stellen van de veranderingen. De premie wordt dan uiterlijk rond 19 nov. bekend gemaakt. Dit jaar een bewuste keuze. Ik begrijp dat je graag nu de premie al had willen weten, echter zal dat volgende week uiterlijk bekend worden gemaakt. Nog heel even wachten dus.

groet,

Jochem

Re: Uw zorg verzekering veranderd in 2017

Bekend gezicht

een goede zaak,  maar ga dan  niet   in de brief  schrijven over een  aanbod , want het is helemaal GEEN AANBOD want de agis compact verz.   vervallen  ik heb hierin  geen keuze   er hier  dus  gewoon sprake van een WIJZIGING   IPV EEN aanbod    taal kundig  gezien was  de brief  onjuist  , het  niet vermelden van de prijs  maakt mij  achter dochtig   ook is het vreemd dat de prijzen  1 week voor het verturen van de brief officieel nog niet bekend zijn ALLE zorg verz  moeten UITERLIJK hun prijs voor 19 nov bekend maken   dat mag  echter ook eerder !!!!!   ,maar  zilv kruis  moet weer zonodig  wachten tot de laatste dag    erg vreemd allemaal.   

Webcare

Staat genoteerd, Gijsbertus. Begrijp dat je het zo ziet, ik geef het door aan mijn collega's.

Uiterlijk eind deze week zullen de premies bekend zijn, zoals aangegeven. We houden het in de gaten.

groet,

Jochem

Fanatiekeling

Ik ben het eens met Gijsbertus.

Een aanbod is geen aanbod zonder prijsvermelding. Punt uit.

Groet, Feina.

Geregelde bezoeker

ook ik heb gister n brief gekregen met veranderingen, maar op pagina 3 boven in 

staat wel wat ik ga betalen en welke pakketten ik nu heb. ik begrijp t probleem dus ff niet sorry 

groet van Merlijn