Toevoegen gezinslid op de website

Nieuwkomer

Ik krijg een foutmelding bij het toevoegen van een nieuw gezinslid. Mijn vrouw en kinderen stappen over van de OHRA naar mijn polis.

De aanmelding van mijn vrouw is goed verlopen, echter als ik mijn kinderen will toevoegen dan krijg in de melding:

Fout

Er is een onverwachte fout opgetreden.

Problemen met Microsoft SharePoint Foundation oplossen.

Correlatie-id: e296c2a2-5a82-4a2f-9679-78cab44a4c55

Datum en tijd: 21-12-2016 13:44:17

Ik probeer dit nu al 2 dagen. Meerdere pc's gebruikt en verschillende webbrowsers, maar steeds hetzelfde resultaat.

Doe ik iets fout ? Of is er al dagen een storing.

Toevoegen gezinslid op de website

2 ANTWOORDEN

Re: Toevoegen gezinslid op de website

Fanatiekeling

Hier sluit ik bij aan: ik heb al vaak aan Zilveren Kruis gevraagd of storingen gemeld centraal gemeld kunnen worden.

Groet, Feina.

Re: Toevoegen gezinslid op de website

Webcare

Hoi Cliff, wat leuk dat je gezin naar ons overstapt. Vervelend dat je niet verder komt. Natuurlijk help ik je graag verder. Wil je mij in een privébericht je relatienummer en je geboortedatum en postcode sturen? Dan meld ik je kinderen aan. Wil je hun voorletters, achternaam, geboortedatum en BSN meesturen?

Er is geen storing bekend maar ik ga er  achteraan voor je waar dit probleem aan ligt. Daar trek ik mijn online collega Laurens voor aan zijn jas, prio ligt nu bij de aanmelding,

Zie graag je berichtje, 

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.