Samenwerking tijdens de Eurekaweek!

Bezoeker

Beste meneer/mevrouw,

Ik heb net met jullie klantenservice gebeld en daar werd mij verzocht om hier een berichtje te posten! Ik post dit berichtje namens de Eurekaweekcommissie van de RVSV. De Eurekaweek is de week waarin alle studenten van het HBO en de Universiteit kennis maken met de stad Rotterdam. Het hier om zo'n 3000 nieuwe studenten, die natuurlijk ook allemaal een nieuwe verzekering nodig hebben! Wij zouden het heel leuk vinden om op een manier met jullie samen te werken waardoor wij jullie Studenten Goed Verzekerd kunnen promoten onder deze nieuwe studenten.

Graag zou ik telefonisch of via de mail de mogelijkheden met u willen bespreken als dit kan!

Met vriendelijke groet,

Isabelle

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Samenwerking tijdens de Eurekaweek!

9 ANTWOORDEN

Re: Samenwerking tijdens de Eurekaweek!

Community Manager

@Isabelle Leuk dat je je vraag via de community stelt. Ik heb je vraag bij de verantwoordelijke accountmanager neergelegd en verwacht je snel een antwoord te kunnen geven.

Bezoeker

@Raoul Bedankt voor je antwoord!

Community Manager

@Isabelle De accountmanager heeft gesproken met de tussenpersoon en zij willen graag met je in gesprek. De tussenpersoon is verantwoordelijk voor de werving voor dit contract. Kan je in een privé bericht me jouw contactgegevens toesturen? En wil je na afloop hier laten weten of er iets leuks uitgekomen is?

Bezoeker

@Raoul Heel leuk! Ik zal het sturen en zal je het laten weten Smiley Vrolijk

Bezoeker

@Raoul Beste Raoul,

Ik heb nog niets ontvangen van de accountmanager. Is mijn privé bericht goed aangekomen?

Alvast bedankt!

Isabelle

Community Manager

@Isabelle Jazeker Smiley Vrolijk Ik heb je gegevens doorgegeven. Ik zal nog even vragen of het inmiddels bij de juiste persoon is aangekomen.

Community Manager

@Isabelle Heb je inmiddels iets gehoord? Anders gaan we het even escaleren Smiley Vrolijk 

Bezoeker

@Raoul Ik heb nog niks gehoord! haha

Community Manager

@Isabelle, heb je ook je telefoonnummer voor me, in een privé-bericht?