Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Re: Welke zorg vind jij dat er voor eigen rekening moet komen?

Moderator

Mooi gesprek en voorbeeld @diadino24 en @Haarlem Heb echt (bijna) met open mond naar het verhaal van Minke gekeken. Wat ontzettend heftig. Knap hoe ze nu met dingen omgaat en hoe ze in het leven staat. Toch heeft het alles voor haar veranderd. 

Ben benieuwd of er mensen zijn bij wie hun mening veranderd naar aanleiding van dit filmpje of de meningen van andere te hebben gelezen. @lambrichts hoe sta jij hier bijvoorbeeld in na het lezen van de reacties van Mike en Haarlem?

2 ANTWOORDEN

Bekend gezicht

Comazuipen.. is ook verantwoording van kind en ouders!! Vooral ouders..

Ik vind zeker dat ze mee mogen betalen.

roken tjaa..ik ben net 8 maanden er vanaf.. en ik rook al zo (ff rekenen) 20 jaar.. had ik het maar eerder gedaan!

zonder pleisters of andere troep.. gewoon gestopt.. als jij het kan en je staat er voor 100% achter dan kan jij het ook!!

Ik heb ook 4 eerdere pogingen gedaan tot stoppen.. maar zoals het resultaat al zei ik stond er niet achter!

Nu heb ik een reden om te stoppen, en dat heb ik vast gehouden!

Mijn moeder rookte ook al een ketter en heeft nu terminale darmkanker uitgezaaid tot longen.. en ja het is erfelijk vastgesteld.. mede door haar roken is het er door gekomen! Dat was mijn houvast en let wel .. het kan me alsnog gebeuren..mja ik ben nog jong ..Ook geen garantie..

Mijn moeder zag mij graag stoppen.. dat was haar wens!! Vervuld..

Rokers jullie kunnen het.. denk aan de voordelen.. je kan de trap weer oplopen zonder helemaal voor pampus te hijgen Smiley Tong

Je bent ook begonnen met roken, wil je stoppen dan zijn sommige hulp middelen duur...tsja  jij bepaalt wat jij met je leven doet Smiley Knipoog 

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Goed dat je zo "cold turkey" bent gestopt Nanda! Dat lukt toch niet iedereen. Daarom is er ook de hulp middels het stoppen met roken programma. 

Wat naar om het verhaal van je moeder te lezen. Wel fijn dat je zo makkelijk je moeders wens in vervulling kon laten gaan! 

Begrijp ik goed dat jij vindt dat mensen dat (deels) zelf zouden moeten betalen? Heb jij overigens het verhaal van Minke gezien (wat Mike plaatste)? Ben wel benieuwd wat je mening in die situatie is.