Re: Nep aanbieding Philips tandenborstels

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Rene, ik was verbaasd over het feit dat dezelfde tandenborstels elders goedkoper zouden zijn. Ik heb dus ook even de vergelijking gedaan bij andere winkels. En hoewel ik elders ook aanbiedingen zie geeft geen enkele winkel 50% korting op de adviesprijs, en zijn wij zover ik kan zien voor iedere tandenborstel nog het goedkoopst. We is het kortingspercentage dus zoals gezegd berekend op basis van de adviesprijs. Wij hebben verder geen controle over de vraagprijs van winkels, webshops etc. 

Kom je toch dezelfde tandenborstel elders goedkoper tegen dan horen wij dat graag! 

4 ANTWOORDEN

Nieuwkomer

Beste Jeppe,

Ik zou graag gebruik willen maken van de actie en een philips tandenborstel bestellen van de actie die tot 15 mei loopt. Ik kom alleen niet meer op de pagina!

Zou je mij de juiste link kunnen sturen?

Sanne

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Sanne, ik stuur je het linkje via een privé bericht. De afspraak met Philips is dat alleen klanten van ons op de aanbieding kunnen ingaan. Vandaar dat je de aanbieding niet zomaar ziet en ik het linkje niet hier kan zetten. Kan je het bericht niet vinden laat het dan even weten. 

Nieuwkomer

Hi Jeppe,

Ik kom ook niet op de site als ik op de aanbieding klik. Zou je hem mij ook willen sturen?

`groetjes Imca

Moderator

Ik heb je een prive berichtje gestuurd Imca! Als je nog vragen hebt, laat je het weten?