Polisvoorwaarden 2017 nog niet compleet op zaterdag 19 november

Fanatiekeling

De polisvoorwaarden 2017 van Zilveren Kruis, te vinden op de website via de link https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/service/Paginas/downloads.aspx?skipdetail=1&vergoedingenset... en het tabblad " Voorwaarden" zijn nog niet compleet. 

Het farmaceutisch reglement 2017 en het hulpmiddelenreglement 2017, beiden essentieel onderdeel van de polisvoorwaarden, ontbreken namelijk. Zie schermafbeeldingen. 

Groet, Feina.

Polisvoorwaarden 2017 nog niet compleet op zaterdag 19 november

4 ANTWOORDEN

Re: Polisvoorwaarden 2017 nog niet compleet op zaterdag 19 november

Webcare

Webcare

p.s. ik ga nog even na of ze ook bij de Voorwaarden Downloads geplaatst kunnen worden.

Fanatiekeling

Ik wacht nog op een antwoord. Het is natuurlijk wel zaak om snel te handelen. Deze reglementen behoren namelijk rechtstreeks bij de polis. In de polisvoorwaarden wordt ernaar verwezen. 

En nog iets: nadat ik deze reactie heb toegevoegd, zie ik dit topic nog niet bij de actieve topics verschijnen. 

Groet, Feina.

Moderator

Hoi Feina, 

Even een korte update. Mijn collega's van de afdeling Online zijn bezig om het één en ander aan te passen. Niet alleen het verplaatsen / toevoegen van deze twee documenten. Maar een hele nieuwe indeling en opzet van de downloads. 

Binnenkort dus een aanpassing, naar verwachting binnen een aantal dagen!

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.